Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@06:23:22 GMT

24 کشته در تصادف خودروی حامل کارگران در هند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۴۷۶۴

24 کشته در تصادف خودروی حامل کارگران در هند

صبح امروز بر اثر برخورد دو کامیون حامل کارگران مهاجر در ایالت اوتارپرادش در شمال کشور هند، ۲۴ کارگر کشته و ۱۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، یک مقام پلیس ایالت اوتارپرادش در شمال هند اعلام کرد بر اثر برخورد دو کامیون حامل کارگران مهاجر در این ایالت اوتارپرادش در شمال کشور هند ۲۴ کارکشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر پایه اطلاعات پایگاه خبری ان دی تی وی، این حادثه برای کارگرانی اتفاق افتاد که وقتی متوجه شدند به دلیل افزایش تعطیلات ناشی از کرونا شغل خودرا از دست داده‌اند سوار بر کامیون سعی داشتند به خانه‌های خود در مناطق پنجاب و دهلی نو بازگردند.

جای نیاران سینگ (یک مقام ارشد پلیس اوتار پرادش) گفت: در این حادثه که ساعت ۳ صبح شنبه به وقت محلی اتفاق افتاد کارگران از پنجاب و دهلی به سوی شهرهای خود در حرکت بودند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033Zi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت