Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:54:18 GMT

جایزه کتاب ایندی نامزدهای نهایی خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۰۶۷

جایزه کتاب ایندی نامزدهای نهایی خود را شناخت

به گزارش بوک سلر، دختر، زن، دیگری (Girl, Woman, Other) از برناردین اواریستو نویسنده بریتانیایی برنده جایزه بوکر، ۱۰ دقیقه و ۳۸ ثانیه در این دنیای عجیب (۱۰Minutes ۳۸ Seconds in This Strange World) اثر الیف شافاک نویسنده ترک تباری که یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است، رمان جایت اینجا امن است (You Will Be Safe Here) نوشته دایمین بار نویسنده انگلیسی در میان عناوینی هستند که به فهرست نامزدهای نهایی بخش داستانی جایزه کتاب نسل آینده ایندی (Indie Book Awards) سال ۲۰۲۰ راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب پنج نفر: زندگی ناگفته زنانی که توسط جک قاتل به قتل رسیدند (The Five: The Untole Lives of The Women Killed By Jack The Ripper) اثر هالی روبن‌هولد برنده جایزه بیلی جیفورد ۲۰۱۹ و پزشک جنگ (War Doctor) از دیوید نات که روایتی از داستان جراحی است که در مناطق جنگی خدمت می‌کند از جمله کتابهایی هستند که در فهرست نهایی نامزدهای این جایزه در بخش غیرداستانی جای گرفتند.

تافی (Toffee) از سارا کراسن نویسنده ایرلندی، سونامی سامرست (The Somerset Tsunami) اثر اما کارول، دیپ لایت (Deeplight) از فرانسیس هاردینگ، دختری که به زبان خرس‌ها صحبت می‌کند (The Girl Who Speaks Bear) از سوفی آندرسون نیز برای دریافت جایزه بهترین کتاب کودک نامزد شدند.

کتاب الفبای حیوانات (Animalphabet) از جولیا دونالدسون و شارون کینگ چای، گرتا و غول‌ها (Greta and the Giants) اثر زویی تاکر و زویی پرسیکو، نگران نباش خرچنگ کوچولو (Don’t Worry Little Crab) از کریس هاوتون ، الفی در تعطیلات (Alfie on Holiday) اثر شرلی هیوز، کنارت می‌مانم (I’m Sticking with You) از اسمیتری هالز و استیو اسمال و فرانکلین و لونا به ماه می‌روند (Franklin and Luna Go to the Moon) اثر جن کمپبل با تصویرگری کیتی هارنت نیز برای دریافت جایزه بهترین کتاب تصویری نامزد شدند.

نامزدهای جایزه کتاب نسل آینده ایندی با رای گیری از طرف کتابفروشی‌های مستقل انتخاب شده و توسط هیات داورانی متشکل از نویسندگان، کتابفروشان و روزنامه نگاران قضاوت می‌شوند. اسامی برندگان این جایزه در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر) اعلام خواهد شد.     

برچسب‌ها کتاب کتابخوانی جایزه کتاب سال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب کتابخوانی جایزه کتاب سال کتاب کتابخوانی جایزه کتاب سال جایزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این مناظره‌ها همزمان با آغاز رسمی تبلیغات در سیما و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف