Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:14:36 GMT

گروکشی 42 میلیون دلاری یک باند مجرمانه از ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۳۴۴

گروکشی 42 میلیون دلاری یک باند مجرمانه از ترامپ

 

به گزارش جماران به نقل از ان بی سی نیوز، یک موسسه مجرمانه معروف مجموعه ای از پرونده های مسروقه را منتشر کرد و تهدید کرد که اگر « دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا فدیه ای بالغ بر 42 میلیون دلار به این موسسه ندهد پرونده های«بدی»را از وی منتشر می کند.

این باند مجرمانه الکترونیکی مدعی است که یک شرکت وکالت بزرگ را هک کرده و اگر ترامپ به این باند 42 میلیون دلار ندهد،اطلاعات بدی را درباره دونالد ترامپ منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باند که یک موسسه مجرمامه معروفی است هیچ گونه سند و مدرکی دال بر این منتشر نکرد که اطلاعاتی در اختیار دارد که برای ترامپ خطرناک است. با وجود این، این باند مجموعه بزرگی از پرونده های مسروقه از شرکت وکالت Grubman Shire Meiselas & Sacks را منتشر کرده است.ان بی سی نیوز برخی از این سندها را منتشر کرد و تأکید کرد که این اسناد قانونی است.

در همین حال این شرکت وکالت تصریح کرد که ترامپ یکی از مشتریانش نیست و هرگز مشتری اش نبوده است و سخنگوی این شرکت نیز تأکید کرد که هنوز مشخص نیست کدام یک از مشتری هایش در معرض خطر قرار گرفته است.

این باند یا گروه برنامه فدیه- نوعی از برنامه های مضر- برای حمله به شبکه های قربانی و کدگذاری آنها برای درخواست پول برای بازکردن آنها را مورد استفاده قرار می دهد.

این گروه مجرمانه تهدیدی را مربوط به انتشار پرونده های مربوط به ترامپ منتشر کرد و نوشت:« نفر بعدی که پرونده هایش منتشر می شوند دونالد ترامپ است».

این گروه افزود: «پولشویی کثیف زیادی در زمان مشخص پیدا کردیم. مسابقه انتخاباتی وجود دارد. و اما شما رای دهندگان،  این گونه اسناد را می توانیم برای شما به نمایش بگذاریم. بی تردید شما نمی خواهید او را به عنوان رئیس جمهور ببینید».

این باند هیچ گونه مجالی را باقی نگذاشت که آیا مساله جدی است یا تهدید و ترفندی برای فشار به دفتر وکالت برای پرداخت پول بیشتر.

«برت کالو»متخصص در پژوهش درباره باندهای برنامه های فدیه در شرکت  Emsisoft مبارزه با ویروس گفت که وی بر این باور است که این «فقط یک تهدید» است اما با وجود این احتمال داد که مساله کاملا جدی است.

این شرکت وکالت که در معرض هک شدن قرار گرفت تأکید کرد:« به رغم سرمایه گذاری کلان در امنیت تکنولوژیک پیشرفته، تروریست های مجازی خارجی شبکه ما را هک کرده و خواستار 42 میلیون به عنوان فدیه هستند». 


 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دونالد ترامپ گروکشی از ترامپ سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست