Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:10:46 GMT

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ در ایلام تصویب ‌شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۳۸۵

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ در ایلام تصویب ‌شد

لایحه شهرداری ایلام در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به میزان ۲۵درصد توسط اعضای شورا به تصویب رسید. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا طاهری  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام  از تصویب لایحه شهرداری ایلام در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به میزان 25درصد توسط اعضای شورا خبر داد و اظهار داشت: به روال هر ساله قیمت‌های جدید کرایه انواع خودروهای حمل و نقل درون شهری با مصوبه شورای اسلامی و تأیید فرمانداری ایلام تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش نرخ بیکاری فرانسه در پی بحران کروناکرونا در اروپا| از اعتراض پزشکان آلمانی به کمبود تجهیزات حفاظتی تا افزایش نرخ بیکاری اسپانیاافزایش نرخ اشتغال در بخش خدمات کشور +جدول

وی افزود: در این راستا کرایه تاکسی   بین 18 تا 25 درصد افزایش یافته و نرخ جدید کرایه حمل‌و نقل عمومی درون شهری شامل تاکسی و اتوبوس طی روزهای آینده به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

رئیس سازمان حمل‌و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام تصریح کرد: پیش از ابلاغ نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها هیچ راننده تاکسی حق ندارد مبلغی بیش از قیمت تعیین شده قبلی از مسافران اخذ کند.

وی ادامه داد: این افزایش‌ها با توجه به نرخ رشد تورم در کشور و لزوم متعادل شدن هزینه و درآمد تاکسی داران تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت هرگونه افزایش کرایه از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند، بیان داشت: مردم  در صورت مشاهده افزایش کرایه از سوی رانندگان تاکسی از طریق سامانه 137 پلاک خودرو را در اختیار سازمان قرار دهند تا با متخلفان برخورد قانونی به عمل آید.

به گفته طاهری، بیش از 1 هزار و 300 تاکسی و 67 اتوبوس در قالب ناوگان حمل و نقل درون شهری به شهروندان ایلامی ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/861/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرایه تاکسی افزایش نرخ حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان، گفت: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ رضا همتی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین‌ماه عدم توجه به جلو با 40 درصد و عدم رعایت حق تقدم با 32 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 28 درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری کردستان بوده است.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته 100 درصد کاهش، تصادفات جرحی 15 درصد کاهش و تصادفات خسارتی با 20 درصد افزایش تحلیل شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنام‌ ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و حضور پررنگ کارکنان و همراهی رسانه‌ها در آگاه‌بخشی، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است

وی تصریح کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه است که بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد. 

همتی‌زاده با اشاره به مهمترین علت رخداد تصادفات درون شهری اذعان داشت: تصادف عابرین پیاده با 60 درصد، موتورسیکلت‌ها با 35 درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین‌ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد، پیشگیری کنند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت