Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین محمدی می گوید تصمیم گیری در خصوص لیگ برتر کار سختی است.

طرفداری- مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می گوید با این وضعیت، ادامه دادن مسابقات لیگ برتر منطقی نیست. 

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با وضعیت مبهمی که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایجاد شده است، گفت:

آن اوایل تصور می‌کردم که می‌توان بازی‌ها را ادامه داد و پیش‌بینی می‌کردم بازی‌ها تا پایان اردیبهشت یا اوایل خرداد ماه به اتمام برسد ولی بیماری کرونا ادامه‌دار شد و این شرایط را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان حدود سه ماه است که از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی دور هستند و طبیعتا برگزاری بازی‌ها می‌تواند منجربه مصدومیت آنها شود، با این وضعیت و زمانی که از دست رفته است ادامه دادن بازی‌ها منطقی نیست.

وی ادامه داد:

اگر بخواهند بازی‌ها را ادامه دهند، پایان مسابقات به اواخر مرداد ماه خواهد کشید و مشخص نیست زمان شروع فصل جدید و همچنین فص نقل و انتقالات چگونه خواهد بود. ادامه دادن بازی‌ها لیگ فصل آینده را هم با چالش مواجه خواهد کرد.

دین‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات، باید تیم قهرمان و سقوط کننده‌ها را مشخص کنند؟» تصریح کرد:

در این شرایط تیم‌های سقوط کننده ضرر می‌کنند. شاید در بالای جدول شانس قهرمانی پرسپولیس بالا باشد ولی در پایین جدول رقابت فشرده است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. کار سازمان لیگ در این زمینه واقعا سخت است.

مربی نساجی گفت:

حضور در نساجی برای هر بازیکن یا مربی، جذابیت‌های خاص خودش را دارد. دوست داشتیم باز هم هواداران پرشور نساجی را از نزدیک ببینیم ولی متاسفانه بازی‌ها تعطیل شد. نساجی جزو تیم‌های پرطرفدار در لیگ ما است و امیدوارم به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال ایران دست پیدا کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دین محمدی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!