Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:15:33 GMT

شهدای شب گذشته مقاومت در عراق+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۸۰۵

شهدای شب گذشته مقاومت در عراق+عکس

شب گذشته عناصر تروریستی داعش با حمله به منطقه «الصفره» در شمال استان دیالی، چهار نفر از نیروهای حشد شعبی را به شهادت رساندند. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته، جمعه 26 اردیبهشت ماه 1399 ، عناصر تروریستی داعش با حمله به منطقه «الصفره» در شمال استان دیالی، چهار نفر از نیروهای حشد شعبی را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار شهید جبهه مقاومت که متعلق به تیپ 23 سازمان حشد شعبی بودند عبارتند از «شهید احمد سعد عبود العنبکی»، «شهید جعفر محمود ابراهیم العنبکی»، «شهید علاء عباس محمد دلش التمیمی» و «شهید اسامه اسماعیل جلیل التمیمی.»

تصاویر شهدای مقاومت عراقی که شب گذشته به همرزمان شهیدشان پیوستند در ادامه قابل مشاهده است:

شهدای اخیر مدافع حرم سامرا را بشناسید+فیلم

در حمله داعش به تیپ 23 سازمان حشد شعبی در شمال دیالی علاوه بر شهادت چهار نیروی الحشد، 6 نفر هم زخمی شدند. نیروهای تیپ 23 در عین حال موفق شدند حمله دیشب داعش به روستای «المیته» در منطقه العظیم استان دیالی واقع در شرق عراق را خنثی کنند.

استان دیالی از استان‌های شرقی کشور عراق است. این استان در مرز این کشور با ایران قرار گرفته و با استان‌های کرمانشاه و ایلام در ایران هم‌مرز است. دیالی از معدود استان‌های عراق است که علاوه بر شیعه و اهل سنت دارای دو قومیت بزرگ کرد و عرب بوده و این در حالی است که در پنج استان مرزی دیگر چنین ترکیب جمعیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی استان دیالی حشد شعبی شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند