Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@19:32:10 GMT

منچسترسیتی - رئال مادرید: 7 آگوست در ورزشگاه اتحاد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۸۴۲

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، به احتمال زیاد 7 آگوست تاریخ دیدار دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید خواهد بود.

اگر در تاریخ مزبور این دیداربرگزار شود آن زمان به طور دقیقه 174 روز از بازی رفت دو تیم که با برتری دو بر یک تیم پپ گواردیولا در سانتیاگو برنابئو به پایان رسیده بود، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، لوس بلانکوس تقریباً سه ماه پس از بازگشت به تمرینات بعد از وقفه دو ماهه مسابقات برابر منچسترسیتی صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان زین الدین زیدان برای چند هفته تمرین خواهند کرد و 11 بازی باقی مانده خود در لالیگا را بازی خواهند کرد که قرار است در پایان ماه جولای به اتمام برسد.

یوفا در جلسه هیات مدیره خود در تاریخ 27 ماه مه تصمیم نهایی را درباره برنامه‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا اتخاذ خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرداد ماه سال گذشته داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی و سوسیداد، پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سیلوا در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و به مدت 10 سال برای این تیم بازی کرد. او در بیش از 400 بازی، توانست 4 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

سیلوا در سال 2020 از سیتی به رئال سوسیداد پیوست و قرار بود که فصل چهارم حضورش در این تیم را آغاز کند. با این حال پس از پارگی رباط صلیبی‌اش در تمرینات پیش‌فصل، او تصمیم گرفت که به دوران حرفه‌ای خودش پایان بدهد.

دیشب و در بازی برابر رئال مادرید، فرصت خوبی فراهم شد تا باشگاه سوسیداد از سیلوا قدردانی کند. او همراه دختر کوچکش قبل از شروع بازی وارد زمین شد و با استقبال گرم بازیکنان دو تیم روبه‌رو شد. برای او گارد افتخار تشکیل دادند و حاضران در ورزشگاه نیز به شدت او را تشویق کردند تا یک شب به یادماندنی برای سیلوا رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم