Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:12:14 GMT

اهدای عضو دانش آموز دارابی به بیماران نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۹۳۹

اهدای عضو دانش آموز دارابی به بیماران نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه فورگ شهرستان داراب، گفت: «علی اصغر روهنده» دانش آموز پایه یازدهم هنرستان کاردانش شهید دوران فورگ، روز جمعه نوزدهم اردیبهشت ۹۹ براثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد و درگذشت.

احمد پرکم افزود: در اقدامی خداپسندانه و با رضایت، ولی این هنرجو و تصمیم خانواده وی، پیکر علی اصغر روهنده به شیراز منتقل شد و کبد، کلیه و قلب این نوجوان به تعدادی از هموطنان نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرکم، ضمن تسلیت به خانواده این هنرجوی فورگی وجامعه فرهنگیان، تالم وتاثر خود را از این حادثه ناگوار اظهار کرد و گفت: چیزی ارزشمندتر از این نیست که یک خانواده در سخت‌ترین شرایط، با رضایت به اهدای اعضای عزیز از دست رفته خود، سبب نجات جان بیماران چشم انتظار می‌شوند و رضای خداوند متعال را کسب می‌کنند.

کد خبر 4926587

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانش آموز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان بیرجند بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا

حسین رنجبر گلشواری مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۴۱ دانش آموز  قشمی در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کرده‌اند.

 

 وی افزود: طرح ملی مستورا با هدف ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا