Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@08:45:44 GMT

مجوز سقط ۳۷ جنین در اصفهان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۰۳۴

مجوز سقط ۳۷ جنین در اصفهان صادر شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: درفروردین امسال مجوز ۳۷ مورد سقط درمانی در مراکز پزشکی قانونی اصفهان صادر شده است.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت صدور مجوز سقط درمانی در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در فروردین امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی ۴۴ نفر برای دریافت این مجوز اقدام کردند که در نهایت برای ۳۷ نفر از آنها مجوز صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش مراجعات دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در فروردین سال گذشته ۵۳ نفر در استان متقاضی دریافت مجوز سقط درمانی بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تاکید کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان متولی بررسی درخواست‌های صدور مجوز سقط درمانی تنها در مواردی اقدام به صدور مجوز سقط درمانی می‌کند که جنین کمتر چهار ماه و واجد ناهنجاری‌های شدید مادرزادی بوده و یا مادر مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج همراه با خطر جانی در صورت تداوم بارداری باشد.

وی همچنین به کاهش مراجعات نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در فروردین امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۲۶۲ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۲.۱ درصد کاهش یافته است.

سلیمانی‌پور تصریح کرد: از کل مراجعه کنندگان نزاع در استان اصفهان ۸۰۵ نفر زن و یک هزار و ۴۵۷ نفر مرد بوده‌اند.

وی گفت: در مدت مشابه سال قبل سه هزار و ۳۳۰ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که یک هزار و ۲۰۶ نفر زن و دو هزار و ۱۲۴ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد مرگ و میر ناشی از حوادث کار فروردین امسال را سه مورد اعلام کرد و افزود: سال گذشته این آمار ۹ نفر بوده که در این زمینه نیز کاهش داشته‌ایم.

وی مصدومین ناشی از حوادث کار فروردین امسال را ۸۶ مورد شامل چهار زن و ۸۲ مرد اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته این آمار ۱۳۹ نفر و شامل ۱۰ زن و ۱۲۹ نفر مرد بوده است.

کد خبر 424037

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجوز سقط درماني پزشکی قانونی نزاع و درگیری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مجوز سقط درمانی فروردین امسال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد

پلیس سوئد برای تجمعی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور که قرار است در آن به قرآن اهانت شود، مجوز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این تجمع قرار است روز جمعه و در شهر جنوبی «مالمو» برگزار شود.

برگزاری تجمعاتی از این دست در سوئد که در آن به کتاب خداوند توهین می‌شود، انتقادات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته و روابط استکهلم با کشور‌های اسلامی را تیره کرده است. پیش از این و در پاییز سال گذشته، اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد فردی به نام «سلوان مومیکا» را که چندین بار در این کشور دست به قرآن سوزی زده اخراج می‌کند و قصد تمدید پناهندگی او را ندارد.

در پی اعلام این تصمیم، فرد هتاک به قرآن فروردین ماه امسال اعلام کرد که از سوئد به نروژ پناهنده خواهد شد. هتاکی به قرآن سبب مشکلات متعدد در روابط بین‌المللی سوئد شده و عضویت آن در ائتلاف نظامی ناتو را مدت‌ها به تعویق انداخت.

کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر صدور مجوز برای تجمعاتی از این دست را «تاسف‌بار» و عامل نفرت‌پراکنی توصیف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند