Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:47:28 GMT

۹۶ اختراع ایرانی ثبت بین‌المللی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۰۴۸

۹۶ اختراع ایرانی ثبت بین‌المللی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، ثبت۹۶اختراع در دفاتر بین المللی توسط کانون ثبت پتنت انجام شده است.

این اقدام با هدف تجاریسازی محصولات تولیدی بر پایه فناوری‌های ثبت شده انجام می‌شود و در مسیر پیچیده ثبت اختراع بین‌المللی کانون در کنار مخترعان قرار می‌گیرد.

علاوه بر سختی مسیر، این اقدام برای مخترع هزینه‌های بالایی نیز دارد که کانون با استفاده از روش هایی که در ادارات معتبر ثبت اختراع خارجی دارد، مسیر را هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارزیابی و تایید نهایی در کانون حمایت بیش از ۹۰ درصدی برای ثبت اختراع آغاز می‌شود.

کانون پتنت  در سال جدید برای تسریع تحقق اهداف تجاری شرکت‌ها، بازار ثبت پتنت را گسترش داده است به گونه‌ای که علاوه بر امریکا در کشورهای کانادا، چین و اتحادیه اروپا فعالیت‌های کانون گسترش می‌یابد. همچنین شرکت‌ها علاوه بر حمایت نخست، برای دومین ثبت اختراع  از حمایت ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 4925326 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت اختراع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اختراع و مخترعان ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی تولید فناوری نانو کووید 19 امنیت اطلاعات فناوری فضایی نوآوری اینترنت زلزله موبایل گوشی هوشمند ثبت اختراع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟