Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: در حال حاضر روزانه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع ماسک در کارخانه‌های استان تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رامین ربیعی اظهار کرد: خوشبختانه بخش اصناف و اتحادیه‌های صنفی نشان داده اند که همیشه پای کار هستند و در کمک به دیگر اقشار جامعه به هنگام بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و اکنون در بحث مقابله با کرونا به خوبی پیشقدم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به یقین چنین کمک‌های اهدایی از سوی مردم جامعه به کادر درمان که در شرایط کنونی در خط مقدم مقابله با کرونا در حال خدمت هستند، ادامه دار خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: در حال حاضر روزانه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع ماسک در کارخانه‌های استان تولید می‌شود.

ربیعی افزود: تا قبل از شیوع بیماری کرونا بالاترین سقف تولید ماسک در کارخانه‌های البرز روزانه بالغ بر ۱۰۰ هزار عدد انواع ماسک بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید ماسک ماسک در کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین