Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از ضبط و معدوم سازی 4 و نیم تن مواد خام دامی غیر قابل مصرف در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان مهدی قنبری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه در برخی روستاهای شهرستان نهاوند کشتار مرغ به صورت غیر مجاز در خارج از کشتارگاه صورت می‌گیرد با تعدادی از عوامل آن برخورد قانونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه تاکنون با ۱۱ مورد از عواملی که اقدام به فعالیت غیر مجاز داشته‌اند برخورد شده است افزود: با توجه به شیوع کرونا طرح تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی فراورده‌های خام دامی از ابتدای سال و به ویژه در ماه رمضان اجرا شد که در این رابطه ۳۰ واحد صنفی به دلیل تخلف به تعزیرات معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند افزود: همچنین طی این مدت ۱۵ واحد پلمب شد و چهار و نیم تن مواد خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و معدوم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی قنبری خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • گنجینه ای از ویتامین ها و مواد معدنی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!