Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوربافرانی گفت: مسابقه رنگ آمیزی در سطح شهر بافران توسط کانون فرهنگی هنری باقر العلوم بافران انجام شد.

«مجتبی پوربافرانی» در خصوص برنامه های کانون فرهنگی هنری باقر العلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان تجمع نمازگزاران و مردم، سبک و شیوه برنامه های کانون تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری باقر العلوم(ع) افزود: با توجه به اینکه باید مردم در خانه بمانند بر آن شدیم تا طرحی را برای کودکان و جوانان با عنوان مسابقه رنگ آمیزی لبیک یا مهدی اجرا نماییم. 



پوربافرانی اظهار داشت: در این طرح 200 بسته فرهنگی در بین خانواده ها در سطح شهر بافران توزیع شد و کودکان و نوجوانان تا پایان ماه شعبان فرصت داشتند که طرح را رنگ آمیزی نموده و با ریسه هایی که همراه بسته های فرهنگی به آن ها تحویل داده شده بود آن را تزئین نمایند و در کنار آن ایستاده و عکس بگیرند و از طریق فضای مجازی برای کانون ارسال نمایند. 




وی افزود: با توجه به استقبال ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان تصمیم گرفتیم به تمام شرکت کنندگان هدایایی را در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تقدیم نماییم. 



پوربافرانی در پایان گفت: هزینه این طرح از ابتدا تا پایان بیش از چهل میلیون ریال شد که از سوی کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم مسجد جامع بافران هزینه تامین گردید.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان نایین رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول

‎به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری محفل شعر گویشی با حضور شاعران بختیاری، عربی و دزفولی در آستانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی افزود: «این محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری دزفول و تجلیل از مقام شامخ امام رضا (ع) خواهد بود. شاعرانی از گویش‌های مختلف، اشعار خود را تقدیم حضرت می‌کنند و این، نمادی از وحدت و همدلی در پرتو محبت اهل بیت (ع) است.

جولا گفت: برنامه‌های چاووشی‌خوانی و آیین پا منبری، که از سنت‌های دیرینه دزفول است هم در این مراسم اجرا خواهد شد. حضور مدیرکل ارشاد خوزستان، رییس حوزه هنری استان و فرماندار دزفول، نشان از اهمیت این رویداد دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: شهر دزفول قدمگاه حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود و همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی بوده که فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و تقویت پیوندهای معنوی جامعه است. از هنرمندان و شاعران شهرستان دعوت شده تا با حضور خود، به این مراسم غنا بخشند. همچنین، خدام آستان حضرت محمد بن موسی کاظم معروف به حضرت سبزه قبا (ع) با لباس‌های سنتی، در این مراسم حضور داشته و به اجرای مراسم در قدمگاه ایشان می پردازند.

کد خبر 6094918 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول