Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح علی نژاد کارمند دولت متخاصم تشخیص داده شده و هرگونه همکاری با وی اعم از ارسال فیلم، عکس و مطالب به منزله همکاری با دول متخاصم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ برخی چهره های هنرمند، سیاسی و غیره به دلایل مختلف از کشور خارج و به جمع رسانه های ضدانقلاب خارجی پیوسته اند. در این اقدام برخی افرادی داخل کشور تصاویر، کلیپ و یا مطالب براساس درخواست آنها ارسال و در رسانه های خارجی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این افراد مسیح علی نژاد است، وی ماموریت کشف حجاب و مجری برنامه تلویزیونی VOA به عهده دارد که تا کنون اقدامات بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

مسیح علی نژاد کارمند دولت متخاصم تشخیص داده شده و هرگونه همکاری با وی اعم از ارسال فیلم، عکس و مطالب به منزله همکاری با دول متخاصم است.

با توجه به قرارداد همکاری مسیح علی نژاد با آمریکایی ها، کسانی که از خودشان یا دیگران، در رابطه با کشف حجاب و یا در هر زمینه دیگر فیلم، عکس و مطلب تهیه و با این شخص  در ارتباط باشند، مشمول مجازات مقرر در قانون مجازات اسلامی می باشد.

در این راستا با استناد به ماده ۵۰۸ تعزیرات قانون مجازات اسلامی: هرکس یا گروهی با دول متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب شناخته نشود به یک سال تا ده سال حبس محکوم می گردد.


لازم به ذکر است بنا بر اخبار واصله مسیح علی نژاد کارمند رسمی شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا(VOA) است که بودجه آن شبکه مستقیماً از وزارت خارجه آمریکا تأمین می شود.

انتهای خبر./

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی