Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس دستورالعمل چگونگی برگزاری نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مقابله با پیشگیری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مردم این استان اعم از شهری و روستایی در شب‌های قدر به دستورالعمل‌ها توجه جدی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس مشابه سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: در شهرهای سفید استان همزمان با برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آئین روز قدس نیز برگزار می‌شود.

کلانتری خواستار رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی توسط مردم شد و افزود: همچنین طبق تصمیم اتخاذ شده امسال همچون سال‌های گذشته نماز عید فطر به صورت عمومی و در مصلی‌ها انجام نمی‌شود بلکه در مساجد محلات و اماکن باز با رعایت فاصله اجتماعی این آئین برپا می‌شود.

فردا؛ تصمیم‌گیری درباره برگزاری نماز عید فطر در جلسه ستاد ملی مبارزه با کروناامام جمعه دماوند: در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا آماده برپایی نماز عید فطر هستیمروحانی: برگزاری نماز عید فطر در شهرهای سفید و زرد روز شنبه بررسی می‌شود

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طبق گزارشات مردمی عده‌ای با حضور در پارک‌ها اقدام به روزه خواری و کرده و به نوعی حرمت این ماه را نگه نمی‌داشتند که در تدبیری این پارک‌ها بسته شدند.

کلانتری با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان خوزستان به عنوان یکی از استان‌های همسایه کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این زمینه نگرانی‌های داشتیم که این موارد منعکس و خواستار مدیریت موضوع شده‌ایم و در این راستا برنامه‌های کنترلی نیز تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی پایدار نیست و کرونا وجود دارد، خاطرنشا کرد: در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از وسایل حفاظتی از جمله ماسک و دستکش امکان شیوع بیماری وجود دارد که انتظار می‌رود مردم مراقبت کنند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری نماز عید فطر کهگیلویه و بویراحمد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد