Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بخشنامه فعال سازی سامانه میهمان و انتقال دانشگاه فنی و حرفه ای(سماد) - نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به مراکز این دانشگاه ابلاغ شد.

مهلت ورود به سامانه و ثبت درخواست ها : بازه زمانی ثبت درخواست در سامانه سماد و همزمان با آن اعلام نظر مراکز مبدا و مقصد برای نیسمال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۹۹ از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ آغاز و تا جمعه ۳۱ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس سایت برای ثبت درخواست ها: دانشجویان متقاضی با مراجعه به سامانه به آدرس : www.samad.tvu.ac.ir  می توانند به ترتیب نسبت به ثبت درخواست و اعلام نظر در خصوص آن اقدام کنند.

عدم پذیرش و بررسی درخواست در خارج از سامانه : در مراکز مبدا و مقصد صرفا درخواست هایی که در سامانه ثبت می شوند قابل بررسی و اعلام نظر خواهند بود بنابراین مراکز از پذیرش درخواست ها در خارج از سامانه جدا خوداری کنند.

در صورتی که با درخواست متقاضی در سامانه موافقت به عمل آید جهت انجام فرایند ثبت نام، انتخاب واحد ارائه نامه موافقت از طرف مبدا و مقصد نیاز نیست.

مطابق روال گذشته انتقال دائم به شهر تهران ممنوع بوده بدیهی است که موارد خاص صرفا در کمیته انتقال معاونت آموزشی بررسی خواهد.

ملاک تمدید میهمانی یا تعدیل به انتقال، عدم مشروطی و کسب معدل مورد نظر مرکز مقصد است.

در سنوات گذشته پس از پایان بازه ثبت درخواست و ثبت و اعلام نظر برخی از دانشجویان نسبت به فرایند ثبت درخواست، نحوه زمان اعلام نتیجه بررسی درخواست ها، شرایط و ضوابط موافقت با درخواست ها و اظهار عدم آگاهی می کردند.

این انتظار وجود دارد تا واحدهای استانی و مراکز تابع در خصوص اطلاع رسانی کامل به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان متقاضی اقدامات لازم را به عمل آورند، بدیهی است با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در محل تحصیل ضرورت این امر مضاعف خواهد بود.

کد خبر 4926386 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای نقل و انتقال دانشجویان آموزش مهارتی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور سازمان سنجش امتحانات پایان ترم مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه های ایران ثبت درخواست درخواست ها اعلام نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد

دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه گفت که به دلیل مخالفت دانشجویان معترض به جنگ غزه برای پایان دادن به تحصن در محوطه دانشگاه، روند تعلیق آنها از تحصیل آغاز شده است.

به گزارش مشرق، با تداوم اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کلمبیا نسبت به جنگ غزه و مخالفت آنها با پایان دادن به تحصن در محوطه این دانشگاه، این مرکز آموزشی تعلیق دانشجویان را آغاز کرد.

دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: «به دلیل مخالفت دانشجویان با پایان تحصن، تعلیق آنها از تحصیل به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای اطمینان از ایمنی محوطه دانشگاه آغاز کرده‌ایم».

با این حال هیأت مذاکره‌کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا تاکید کرد: «تا زمانی که دانشگاه سرمایه‌گذاری‌های خود را از اسرائیل خارج نکند، به حرکت خود ادامه می‌دهیم و تسلیم تهدیدها یا روش‌های تحریفی که در معرض آن هستیم، نخواهیم شد».

ساعتی پیش از این نیز کارکنان و اساتید دانشگاه کلمبیا برای جلوگیری از ورود نیروهای امنیتی به محل تحصن همبستگی با غزه و محافظت از دانشجویان خود، دیوار انسانی را در مقابل ورودی این محل تشکیل دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار الجزیره نیز از آمریکا گزارش داد که با وجود اقدامات خشن نیروهای امنیتی برای سرکوب این اعتراضات، دانشجویان دانشگاه‌های «اِروین» و «ریورساید» در کالیفرنیا نیز تحصن علنی علیه جنگ غزه آغاز کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان