Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:38:36 GMT

تجهیزات پزشکی و توانبخشی ایثارگران تامین می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۵۱۱

تجهیزات پزشکی و توانبخشی ایثارگران تامین می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تنیان بیان داشت: با پیگیری و هماهنگی‌هایی که توسط عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان انجام شد، خدمات جدیدی در دستور کار بیمه مکمل یا دی قرار گرفت که بخش مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران برطرف می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قرارداد تأمین تجهیزات پزشکی و توانبخشی اتاق عمل مربوط به انواع پروتزهای ارتوپدی، آنژیوپلاستی قلب و… در بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌های سلامت و دی منعقد شد، افزود: بعد از انعقاد این قرارداد، دغدغه پرداخت هزینه درمانی از دوش ایثارگران برداشته می‌شود و به صورت مستقیم از طریق بیمه دی به بیمارستان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیان خدمت به ایثارگران را بالاترین درجه ایثار دانست و ادامه داد: هر چند هیچ خدمتی نمی‌تواند از خود گذشتگی و رشادت‌های دلیران ایران زمین را جبران کند، ولی توفیق خدمت به خانواده شاهد و ایثارگران یک فرصت معنوی است.

وی افزود: طی آخرین جلسه‌ای که این نهاد با دکتر علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت داشت، قرار شد تجهیزات مورد نیاز به زودی در اختیار بیمارستان‌های خصوصی قرار گیرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان رفع مشکلات به وجود آمده در خصوص ارائه خدمت رسانی به بیماران سرپایی در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان را نیز جز اولویت‌های این نهاد دانست و گفت: با هماهنگی مهدی نجفی رئیس اداره اقتصاد درمان تعرفه و استاندارد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان، از ۲۳ اردیبهشت امسال پذیرش بیماران سرپایی جامعه ایثارگری در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان مانند سایر شهرستان‌ها مقدور شد.

کد خبر 4926628

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید هرمزگان تجهیزات پزشکی جانبازان و ایثارگران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان بیرجند ماه مبارك رمضان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد