Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سارا شاه آبادی مدیرگروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا در کشور، گفت : شواهد امر نشان می‌دهد موج دوم این بیماری در کشور آغاز شده و این شرایط می‌طلبد که مردم بیش از پیش رعایت نکات بهداشتی و حفافظتی را در برابر ویروس "کرونا" داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با گذشت سه ماه از شیوع بیماری کرونا تمام مردم نسبت به خطرات این بیماری آگاه شده‌اند، اما همچنان شاهد بی خیالی و بی احتیاطی از سوی بسیاری افراد هستیم.

مدیرگروه کنترل بیماری‌ها مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: بسیاری مردم از انجام مراقبت‌های بهداشتی و حفاظتی خسته شده‌اند، اما باید بدانند تا زمان پایان کرونا این مراقبت‌ها باید ادامه داشته باشد.

او افزود: مردم باید بدانند هرچه آمار مبتلایان افزایش یابد، به تبع مرگ و میر ناشی از این بیماری هم افزایش می‌یابد و همه باید برای حفظ جان و سلامت خود و عزیزانشان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

شاه آبادی ادامه داد: مانند همیشه توصیه اکید ما خودداری از حضور غیرضروری در سطح جامعه، رعایت فاصله اجتماعی با افراد جامعه و استفاده از ملزومات حفاظتی از جمله ماسک و دستکش برای پیشگیری از شیوع کرونا است.

مدیرگروه کنترل بیماری‌ها مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به استمرار غربالگری افراد جامعه دربحث "کرونا" گفت: در حال حاضر افراد بالای ۱۵ سال از طریق تماس با شماره تلفن ۴۰۳۰ مدام غربالگری می‌شوند.

او افزود: در طرح غربالگری افراد بالای ۱۵ سال، تمرکز ویژه‌ای بر بررسی وضعیت مبتلایان بیماری‌های زمینه‌ای و زنان باردار وجود دارد و این افراد تقریبا هر هفته یکبار غربالگری می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی مکان صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار کرد: دامپزشکی در انجام خدمات در مدیریت و بهداشت بیماری‌های دامی در سال گذشته اقدامات خوبی داشته است.

وی با اشاره به عملیات واکسیناسیون بر علیه بیماری‌ها، اضافه کرد: هدف گذاری و اقدام سریع در خصوص جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر از موضوعات ضروری است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی و برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام از موضوعات مهم در این حوزه است.

وی بیان کرد: همچنین سیاست گذاری در راستای اقدامات بهداشتی در راستای پویایی اقتصاد دریا محور و نظارت‌های بهداشتی در این زمینه بخصوص پرورش ماهی از دیگر موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

فرماندار کنگان نیز ضمن بر شمردن خدمات ارزنده دامپزشکی در حفظ و صیانت از سلامت مردم اظهار داشت: به مجموعه دامپزشکی به علت حساسیت بالای کار در تأمین امنیت غذایی و سلامت سفره غذایی مردم، نگاه ویژه ای دارم.

کد خبر 6098889

دیگر خبرها

  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • افزایش سرطان‌های سطح چشم / تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی