Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام حسین آرام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اصلاح هندسی در اکثر نقاط تهران انجام شده و در برخی نقاط نظیر میدان امام خمینی(ره) طرح های جدید در این راستا اجرا شده است. 

وی ادامه داد: طرح جدید اصلاح هندسی این میدان که در راستای کاهش ترافیک اجرا شده موثر نبوده و در بیشتر ساعات روز باعث پس زدن بار ترافیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تهران گفت: در این طرح خودروهایی که از خیابان خیام به سمت میدان و خیابان فردوسی تردد داشتند، اکنون ناگزیرند از ظلع جنوب شرقی میدان امام خمینی (ره) مسیر طولانی تر را طی کنند که این اقدام باعث ازدحام خودروها در این محدوده شده است.

آرام ادامه داد: در طرح اصلاح هندسی میدان امام خمینی (ره) تردد در ضلع شمالی قطع شده و بار ترافیک به ضلع جنوبی این میدان اضافه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه عمده تردد در هسته مرکزی شهر و خیابان های اطراف میدان است، شهرداری و شورای ترافیک باید این طرح را بازنگری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تهران گفت: با شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد خودروها بار ترافیکی ملموس نبود اما اکنون با آزاد شدن ترددها شاهد پس زدن ترافیک در محدوده میدان امام خمینی هستیم.

وی هدف از اجرای طرح های اصلاح هندسی در میادین و تقاطع شهر را ایجاد آرامش و آسایش مردم  عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح موجب سلب آسایش مردم شده است. 

آرام گفت: مسئولان شهرداری تهران برای احیای ساختمان بلدیه یا ساختمان قدیم شهرداری باعث بسته شدن کامل لاین شمالی میدان امام خمینی( ره) شدند و مردم از این اقدام ناراضی هستند.

برچسب‌ها شهرداری تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک عیسی فرهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک عیسی فرهادی شهرداری تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک عیسی فرهادی میدان امام خمینی اصلاح هندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک