Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:37:54 GMT

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات مخابراتی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۹۲۳

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات مخابراتی در سمنان

مسؤول سازمان بسیج ادارات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم به‌روزرسانی امکانات و تجهیزات مخابراتی در سمنان در شماری از مراکز زیرپوشش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با مدیر مخابرات منطقه سمنان به مناسبت روز ارتباطات اظهار کرد: به‌روزرسانی امکانات و تجهیزات در برخی بخش‌ها نیازمند همکاری‌های بیشتری است و باید فیبر نوری در شماری از مراکز گسترش یابد و امیدواریم مخابرات سمنان به این امر همچون گذشته کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از زیرساخت‌ها به به‌روزرسانی نیاز دارد و البته کمک‌های خوبی از سوی مخابرات در مناسبت‌های مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، ایام اربعین و ... صورت گرفته است.

مسؤول سازمان بسیج ادارات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: مجموعه مخابرات منطقه سمنان به مسائل فرهنگی توجه خوبی دارد و مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نمی‌شود؛ اما باید به تقویت مباحث همواره کمک کرد.

دهرویه افزود: مخابرات سمنان در سیل لرستان و سیستان و بلوچستان کمک‌های خوبی به لحاظ امکانات ترتیب داد و تجهیزات موردنیاز در اختیار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در رزمایش «کمک مؤمنانه» نیز اقلام معیشتی به همت کارکنان مخابرات منطقه سمنان تهیه شد و در اختیار مستمندان قرار گرفت و این امر نشان‌دهنده تفکر انقلابی و بسیجی در این مجموعه است.

مسؤول سازمان بسیج ادارات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: مخابرات سمنان به مجموعه ستاد عتبات عالیات استان سمنان کمک‌های خوبی ارائه داده است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان دفاع مقدس سازمان بسیج سپاه استان سمنان سپاه قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران