Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در استان اصفهان تا کنون ۲۸۰ هزار بسته معیشتی به دست افراد نیازمند رسیده و طبق برنامه تا عید فطر ۷۰ هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.

علی مقواساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با توزیع بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در طرح «مهر کریمانه ۳» تعداد ۲۸۰ هزار بسته معیشتی را به دست افراد نیازمند رسانده و طبق برنامه تا عید فطر ۷۰ هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در «مهر کریمانه ۱» که مهر سال گذشته اجرا شد در استان به صورت گسترده اقدام به تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش آموزان کردیم؛ همچنین در طرح «مهرکریمانه ۲»، با همراهی خیرین تعداد قابل توجهی جهیزیه برای زوج‌های جوان تهیه شد.

وی در تشریح طرح «مهر کریمانه ۳» توضیح داد: مرحله اول شناسایی بو که توسط قرارگاه‌های مواسات در سطح استان و به صورت محله‌ای با حضور ائمه جمعه و سایر مسؤولان مربوطه انجام و اطلاعات در سامانه‌ای جمع‌آوری شد و گروه هدف را در دو بخش تعریف کردیم، کسانی که از گذشته نیازمند بودند و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیازمند شده‌اند.

مقواساز با تاکید بر این که از ابتدای تعامل لازم میان سپاه استان، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و سایر نهادهای حمایتی وجود داشت، ادامه داد: سعی کردیم در بحث شناسایی گروه‌های ویژه را هم ببینیم، که این رصد شامل کارگران ساختمانی، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و ... می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: مرحله بعد، پیگیری و تهیه منابع برای آماده‌سازی بسته‌های معیشتی بود که بخش عمده از سوی خود مردم تأمین شد، اقشار بسیج پای کار آمدند، خیرین و اتاق بازرگانی هم کمک ویژه‌ای داشت تا این بسته‌ها آماده شود.

وی یادآور شد: مرحله آخر توزیع بسته‌ها بوده که به صورت شبانه و مخفی صورت گرفت تا کرامت افراد حفظ شود، در این طرح تمرکز بر حاشیه‌های شهر اصفهان و در استان نیز مناطقی بود که دسترسی سختی وجود دارد و محرومیت شدیدتری در آن نقاط داریم.

مقواساز تصریح کرد: مرحله بعد این است که به بسته معیشتی محدود نشویم، هر کس هر قدمی می‌تواند انجام دهد، به عنوان کمک مؤمنانه همان را انجام دهد؛ دادن وام، نگرفتن اجاره، پرداخت قبوض، پخت غذای گرم، گروه‌های جهادی پزشکی، پرداخت مخفیانه بدهکاری افراد به نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها و ... از جمله این اقدامات بوده که شروع شده و ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان با تاکید بر این که رسالت اصلی سپاه دستگیری از مردم است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم فعالیت قرارگاه‌های تشکیل شده را ادامه دهیم و با استفاده از بانک اطلاعاتی به دست آمده در آینده نیز حمایت‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان عید فطر ماه مبارک رمضان فرمانده سپاه جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان هزار بسته بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است