Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:08:07 GMT

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در سال جهش تولید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۳۵۳

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در سال جهش تولید

ایسنا/یزد فرماندار مهریز با بیان این‌ که تقویت رویکرد «مردم‌محوری به جای دولت‌محوری» اولویت توسعه این شهرستان در احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است، گفت: ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان مهریز ایجاد می‌شود.

«رضا زارع‌زاده» در هفتمین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات استان یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت(روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی) و بیان این‌ که مهریز به لحاظ نزدیکی به مرکز استان و یک سری ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری، یکی از شهرستانهای ویژه استان یزد محسوب می‌شود، اظهار کرد: حضور بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت کارگری یکی از مهمترین ویژگی‌های شهرستان مهریز در حوزه اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت ۳۰۰ کارخانه و واحدهای صنعتی، ثبت ۲۰ بوم گردی فعال و ۱۰۰ اثر تاریخی را از دیگر ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری مهریز دانست و افزود: تاکنون ۴۰ قلعه تاریخی در این شهرستان شناسایی شده است.

فرماندار مهریز در ادامه فعالیت تنها فرودگاه آموزشی پروازی استان را یکی دیگر از ظرفیت‌های منحصربفرد این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال«جهش تولید»، احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل، از جمله اولویت‌های اجرایی این شهرستان برای امسال است.

زارع‌زاده با بیان این‌که در بحث احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان مهریز ایجاد می‌شود، تصریح کرد: احیای کارخانه آرد بعداز ۱۲ سال، راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید سوسیس و کالباس، احیای کارخانه شیر و همچنین حمایت از شروع به کار مجدد واحد تولیدی دستمال کاغذی، از جمله واحدهای در دستور کار فرمانداری مهریز در سال جاری است.

این مسئول در پایان نهادینه‌سازی رویکرد «مردم‌محوری به جای دولت‌محوری» را ملاک عمل مدیریت شهرستان مهریز در سال جهش تولید دانست و بیان کرد: هدف از اعمال این نظر جذب بیش از پیش مشارکت خیرین در توسعه اقتصادی استان و شهرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سال جهش تولید فرماندار مهريز خانه مطبوعات يزد شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی