Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی جلالی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حفظ مسائل بهداشتی در مراسم شب‌های قدر اظهار داشت: شب‌های قدر، صحنه نقش‌آفرینی مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بود.

وی افزود: قانون پذیری و بسیج شوندگی مردم مؤمن که در بزنگاه‌های مختلف در خدمت اهداف اسلامی بود؛ در اجرای مسائل بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این شب‌ها نیز خود را به‌خوبی نشان داد که این اهتمام قابل دتقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی، با اشاره به گزارش‌ها و اخبار دریافت شده از سطح کشور، افزود: طی ویدئو کنفرانسی که با ادارات کل استان‌های سراسر کشور داشتیم، با خبر شدیم مراسم معنوی شب‌های قدر به‌خوبی برگزار شد و کمترین ناهماهنگی و تداخلی نیز وجود نداشت که جا دارد از مردم فهیم، مؤمن و انقلابی تشکر کنیم.

بسته ماندن مساجد با این سطح از قانون پذیری توجیهی ندارد

وی در مورد ادامه بازگشایی مساجد هم گفت: تجربه برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر به ما نشان داد که بازگشایی مساجد نیز مانعی ندارد و مردم به‌خوبی می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چراکه کیفیت برگزاری مراسم‌های مذهبی مؤید این خواست به‌حق مردم بود و موضوع بازگشایی مساجد می‌تواند ادامه داشته باشد و ضرورتی به بسته بودن مساجد، اماکن مقدسه و متبرکه نیست.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر این نوید را به ما می‌دهد که مراعات و انجام پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن نسبت به سایر مکان‌های دیگر نظیر اتوبوس‌ها، متروها، پاساژها و بازارها بیشتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به محاسن و برکات مساجد در بحران‌ها عنوان داشت: وجود معارف اسلامی و حضور در مساجد و اماکن مقدسه و متبرکه علاوه بر تهدید نبودن آن‌ها؛ به بهداشت معنوی مردم نیز کمک می‌کند.

جلالی افزود: در ماه‌های گذشته که مساجد، تکایا و حسینیه‌ها بسته بودند و محدودیت حضور اجتماعی در آن وجود داشت اما آن‌ها به‌عنوان پایگاه هم‌افزایی مردمی، در بحران کرونا نقش‌آفرینی کردند که باعث شده بود فضای همدلی و مواسات در مردم ایجاد شود.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد مساجد، تکایا و حسینیه‌ها به‌عنوان پایگاه‌های مردمی در مواجهه با بحران‌ها می‌تواند بازبماند و تقویت شود و با دعای مردم خیرخواه و متدین ایران اسلامی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه مجاهدان اعم از بسیجیان، گروه‌های جهادی و همه مردم فهیم، شر این ویروس منحوس کنده شود.

جلالی از همه مردم با ایمان، هیئات، طلاب جهادی و گروه‌های جهادی که با نقش‌آفرینی مجاهدانه در برگزاری باشکوه مراسم‌های احیای شب‌های قدر حضور داشتند، قدردانی کرد.

کد خبر 4926680

منبع: مهر

کلیدواژه: شب قدر ویروس کرونا ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا ماه مبارك رمضان قرآن دعا و نیایش شب قدر کنفرانس بین المللی شبکه چهار سیما معرفی کتاب امام علی ع امام حسن مجتبی ع رادیو گفتگو برنامه تلویزیونی سوره پروتکل های بهداشتی شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1228552 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است