Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:56:08 GMT

اعزام تیم فتح قله اورست به جای مبارزه با کرونا در بحرین

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۴۱۲

اعزام تیم فتح قله اورست به جای مبارزه با کرونا در بحرین

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه مرآة البحرین در گزارشی به عملکرد ضعیف مقامات این کشور در خصوص مبارزه با گسترش ویروس کرونا و بی توجهی به مناطق شیعه نشین اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: آیا تیم مدیریت بحران در بحرین برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا اساسا وجود دارد؟ چه کسی پاسخگوی گسترش ویروس کرونا در میان کارگران خارجی در بحرین است و چه کسی تصمیم گرفته است که در بحبوحه گسترش ویروس کرونا همچنان محدودیت های اعمال شده علیه شیعیان در این کشور ادامه پیدا کند؛ شیعیانی که برای نخستین بار مراسم دینی خود را به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام برگزار نکرده و وزارت کشور با احضار مسئولان مساجد تاکید کرده است که تنها از بلندگو برای برگزاری این مراسم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه می شد با فاصله گذاری اجتماعی اقداماتی را در این خصوص انجام داد.

روزنامه مرآة البحرین تاکید کرد: ناصر بن حمد پسر پادشاه بحرین نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است که پیش بینی می شد آن را برای تقویت بودجه در اختیار دولت قرار دهد اما مشخص شده است که شخص وی تصمیم می‌گیرد چگونه آن را خرج کند. پسر پادشاه بحرین به جای صرف این مبلغ برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا اقدام به اعزام یک تیم از گارد پادشاهی برای فتح هیمالیا و رسیدن به قله اورست کرده است. هزینه اعزام هر یک نفر به قله اورست ۱۱ هزار دلار است و بر اساس گزارش های رسمی این تیم قرار است هشت ماه کامل در این منطقه باقی بماند. به نظر می رسد سیاست یکپارچه‌ای در کابینه برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا وجود ندارد. این در حالی است که کشور با بحران های عمیق و مختلف از جمله بحران های سیاسی، اقتصادی، بهداشتی و حقوقی رو به رو است.

کد خبر 4926648 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین ویروس کرونا انقلاب بحرین ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین ایران روسیه دونالد ترامپ شیوع کرونا سوریه مصطفی الکاظمی افغانستان داعش مبارزه با گسترش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!