Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@08:59:44 GMT

جدیدترین رقیب چینی تسلا ۳معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۵۹۵

جدیدترین رقیب چینی تسلا ۳معرفی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی BYD چین که بدون شک بزرگترین سهم را در میزان تولید و فروش خودروهای برقی در جهان داراست، به تازگی خودروی الکتریکی جدید خود را تحت عنوان سالون هان (Han EV) مخصوص عرضه در بازارهای چین و اروپا رونمایی و اعلام کرده که پس از عرضه این محصول قادر خواهد بود رقیب اصلی تسلا مدل ۳ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز چینی همچنین تایید کرده است که خودروی برقی و الکتریکی سالون هان در آینده ای نزدیک در ماه ژوئن پس از رونمایی در بازار چین، در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت autocar آمده است، این خودروی الکتریکی جدید یکی از پرچمداران پاک و دوستدار محیط زیست این برند چینی به شمار می رود و نخستین مدل سواری است که با بهره مندی از فناوری جدید Blade Battery نسبت به پکیج های باتری بکار رفته در خودروهای رقیب، فضای کمتری را اشغال کرده، ظرفیت پیمایش بیشتر و ایمنی بسیار بالاتری را برای صاحب خودرو به ارمغان می آورد.

با این که هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص مشخصات فنی باتری اندازه و همچنین سایر قابلیت های به کار رفته در این خودروی برقی منتشر نشده است اما این شرکت مدعی شده که خودروی برقی مذکور می تواند با هر بار شارژ کامل مسافت بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر را بپیماید.

همچنین طراحی ظاهری و امکانات لوکس این خودرو در کنار سایر فناوری‌های پیشرفته آن نظیر سیستم کنترل موتور سیلیکون کاربید، سیستم ترمز یکپارچه IPB بوش، قابلیت اتصال به شبکه ۵G و بسیاری دیگر از امکانات کاربردی و مدرن، از مزایای این خودرو به شمار می روند که می توانند در جلب نظر و رضایت مشتریان در بازارهای جهانی تا حد زیادی تاثیر گذار باشند.

بسیاری از تحلیل‌گران با ارزیابی بازارهای اروپایی برآورد کرده‌اند که قیمت این محصول حدود ۴۸ هزار و ۶۰۰ دلار تا ۵۹ هزار و ۴۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تسلا خودروهای برقی رقیب چینی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • (تصاویر) جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند