Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@14:15:37 GMT

محکومیت دو قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۶۶۳

به گزارش ایلنا، حیدر میرزایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأمورین پلیس آگاهی در شهرستان دلگان به یک دستگاه خودرو تانکر سوخت کش مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو مقدار ۱۲ هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل با ارزش ۸۱۹ میلیون و ۲۰۴ هزار ریال کشف، خودرو توقیف و متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با تحویل سوخت مکشوفه به شرکت پخش فرآورده های نفتی، متهم برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر معرفی و با شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی و بنا به مستندات و نحوه کشف سوخت،  متهم به ضبط گازوئیل های مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال جزای نقدی تعزیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در ادامه از محکومیت قاچاقچی سوخت در سراوان خبر داد و گفت: مأمورین سپاه در جنوب شرق استان  توانستند بیش از ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را از یک دستگاه خودرو کامیون بنز کشف کنند که نهایتا با اقرار متهم، قاچاقچی به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال و ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی تعزیرات خودرو سیستان و بلوچستان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد