Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@19:56:42 GMT

زیباترین خانه‌های مخفی سوئد در قلب طبیعت (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۷۷۰۲

زیباترین خانه‌های مخفی سوئد در قلب طبیعت (+عکس)

شاید حتی یک کلبه گلی در یک منطقه دور افتاده نیز بتواند نیاز به تنهایی را برطرف کند. اما دیدن هنرنمایی معماران و طراحان مطرح جهان خالی از لطف نیست. در این مجموعه سریالی قصد داریم در هر قسمت به یک نقطه از جهان سفر کرده و یک خانه را به شما معرفی کنیم:

جونیپر هاوس واقع در جزیره زیبای گوتلند در سوئد، نخستین انتخاب ما برای معرفی به شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که معمار اهل استکهلم، هانس مورمن و شریک زندگی او اول آلبرتز تصمیم گرفتند مدتی دور از هیاهو باشند، فورا جزیره گوتلند به ذهنشان رسید. گوتلند بزرگترین جزیره سوئد محسوب می‌شود و در دریای بالتیک قرار گرفته است. این جزیره فوق العاده زیبا است و تقریبا همه گردشگران مایلند از این جزیره زیبا و خلوت بازدید کنند.

مورمن سعی کرد با یک طراحی چالشی و خاص تصاویر طبیعت، درختان و زیبایی‌های محیطی را روی تمامی دیوار‌های خانه تصویر کند. او معتقد بود یک طراحی مدرن نباید به چشم انداز طبیعت آسیب برساند؛ بنابراین او تصمیم گرفت در قلب یک بیشه سرسبز خانه خود را بنا کند.

در این خانه از یک نمای دوبل استفاده شده است اطراف خانه با یک پارچه بزرگ طراحی شده و میله‌های استیل تزئین شده است و داخل این روکش زیبا نیز متناسب و یکپارچه با نمای بیرونی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: 

۸ اتاق مخفی مشهور جهان + عکس

ایده جالب یک جای مخفی در شومینه (فیلم)

کوچه‌ های مخفی شهر لیون (+عکس)

این طراحی یک هارمونی خیره کننده با درختان همیشه سبز منطقه دارد که از فاصله دور به نظر می‌رسد چراغ‌های خانه در قلب درختان بیشه قرار دارند. این خانه ۵۳۸ متر مربعی به شیوه‌ای تزئین شده که نورگیری فوق العاده مناسبی دارد.

فضای داخلی خانه نیز بسیار دنج طراحی شده و فضای داخلی و خارجی بر محور چوب ساخته شده است. محیط حیاط داخلی خانه کاملاً خصوصی است و در‌های شیشه‌ای کشویی در نمای غربی به عنوان ورودی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منبع: انتخاب

لینک کوتاه: asriran.com/0033aL

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از تظاهرات در شهر یوتبری سوئد برای ابراز همبستگی با مردم نوار غزه و محکوم کردن جنگ اسرائیل در رسانه‌ها منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد