Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلنا؛ یکی از راه‌های ایجاد تغییرات در بناها نوسازی یا به اصطلاح کوبیدن و ساخت دوباره است. این کار بسیار زمان‌بر و پر هزینه بوده و در آپارتمان‌ها نیازمند موافقت همه‌ی اعضا ست. اما روش کم دردسرتری نیز وجود دارد. بازسازی!

در بازسازی شما استراکچر اصلی ساختمان را حفظ کرده و آن‌را نگه داشته و تغییرات را در دیگر نقاط اعمال می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این نوسازی با اضافه کردن چه چیزهایی روی می‌دهد؟

پارتیشن شیشه ای سکوریت

بناهای اداری درگذشته با مشکلی به نام هزینه مساحت مواجه به شکل امروزی مواجه نبودند.‌ واحدهای اداری در اتاق‌های بزرگ و مستقل ساخته می‌شدند و فضای بسیاری را اشغال می‌کردند. اکنون یک واحد اداری قدیمی برای بازسازی و تبدیل به یک دفتر کار مدرن تنها نیاز به یک پارتیشن شیشه سکوریت دارد.

این پارتیشین شیشه‌ای به خوبی واحد را تقسیم کرده و به راحتی بر اساس نیاز از متراژ هر بخش کم و زیاد می‌کند. شما بر اساس نیاز کسب و کار خود هر بخش را با متراژ مشخص تقسیم کرده و با فضای هدررفت مواجه نمی‌شوید.

شیشه سکوریت به دلیل شفافیت بالا هیچ‌گونه مانعی در برابر نور طبیعی محیط ایجاد  نمی‌کند. بنابراین به بهترین نحو از نور طبیعی ساختمان استفاده می‌کنید. پارتیشین سکوریت به شدت زیباست. بنابراین بیشترین تاثیر مثبت را بر روی کارکنان می‌گذارد. افزایش روحیه کارکنان بدون شک سبب افزایش بهره‌وری شده و د ر نهایت رشد شرکت را در بر دارد.

شفافیت عملکرد کارکنان به سلامت کاری نیز می‌انجامد پارتیشن شیشه ای سکوریت به دلیل وضوح کافی محیطی مخفی برای کسی ایجاد نمی‌کند و سلامت اداری را موجب می‌شود.

افزایش سرعت کار به دلیل نمایان‌گر بودن عملکرد کارکنان تاثیر به سزایی در رضایت متعاملین و مشتریان دارد و ارتباطات درون و برون سازمانی را نیز افزایش می‌دهد.

در فرایند زیر مراحل نصب پارتیشن شیشه سکوریت را مشاهده می‌کنید:

بازبینی محل     /    طراحی نقشه     /    تولید شیشه و انتخاب فریم     /      پاکسازی طرح قدیم      /     نصب پارتیشن جدید

این فرایند ساده از تمامی روش‌های بازسازی کم‌هزینه‌تر، کاربردی تر و سریع‌تر است. شما در پایان نصب پارتیشن شیشه دیواری نه تنها هزینه و زمان چندانی صرف نکرده‌اید، بلکه در بسیاری از جهات صرفه‌جویی کرده اید.صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از نور محیط، افزایش متراژ مفید بدون هزینه کرد، ارتقا بهره وری و سطح کیفی کارکنان و... از جمله مزایایی است که شما از آن برخوردار خواهید شد.

شیشه بالکن برای تغییر دکوراسیون ساختمان ها

در گذشته بالکن‌ها بخشی از ساختمان بودند که تنها در آن لباس‌ها را خشک کرده و یا وسایل اضافی را قرار می‌دادند. همین مسئله باعث می‌شد تا بالکن‌ها از زیبایی آپارتمان‌ها بکاهند و دید مناسبی در نما نداشته باشند. با تولید شیشه‌ی بالکن امروزه این بخش از آپارتمان تاثیری شگرف بر زیبایی نمای بیرونی دارند.

شیشه سکوریت به دلیل خاصیت منحصر به فرد خود مقاومت بالایی در برابر نوسانات دمایی و شوک‌های حرارتی دارد. در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده در بالکن است که بیشتر از همه جا در معرض باد،باران و برف قرار می‌گیرد.

ساختار شفاف شیشه سکوریت این قابلیت را دارد تا نور بیرون را با کمترین هدر رفت به داخل وارد کند تا افراد بتوانند از نور طبیعی بیشترین استفاده را داشته باشند. این شفافیت سبب می‌شود تا مناظر روبرو نیز با بهترین شکل دیده شوند.

شیشه بالکن جمع شو در تمامی فصول سال این امکان را می‌دهد تا بتوانید از بالکن استفاده کامل را کنید. به طور مثال در زمستان می‌توانید شیشه بالکن را بسته نگه داشته تا از ورود سرما به واحدها جلوگیری کرده و در تابستان با جمع کردن آن از هوای بیرون استفاده کنید.

شیشه‌ی بالکنی بیشترین سازگاری را با انواع نماها از کامپوزیت، سنگ،آجر و چوب دارد و با تمامی‌ آن‌ها ترکیبی مناسب می‌سازد.

عایق سازی واحد مسکونی در برابر سرما و گرما، جلوگیری از ورود نویزهای صوتی، مقاومت در برابر اکثر آلاینده‌های زیستی و محیطی از نتایج نصب بالکن شیشه‌ای است. واحد مسکونی که به بالکن شیشه‌ای مجهز باشد ساکنان آن به طور قطع در آرامش و آسایش بیشتری هستند.

 

کرکره هوشمند

اکنون عمده‌ترین متریال ساخت کرکره آلومینیوم برای کرکره برقی است. این ماده در برابر حریق مقاومت بسیار بالایی دارد. مقاومت آن در برابر ضربات بسیار بالا بوده و تقریبا نفوذ به آن غیر ممکن است. درب‌های قدیمی پارکینگ‌ها به دلیل سنگینی و فرایند دستی هنگام باز و بسته شدن به سختی عمل‌ کرده و افراد با مشکل روبرو می‌شدند. در یک بازسازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای واحد مسکونی تجهیز آن به کرکره هوشمند است.

تنوع بسیار بالای رنگ می‌تواند کرکره آلومینیومی را با هر نمای ساختمانی سازگار کند. رنگ آنادایز به آلومینیوم مقاومت بهتری داده و سطخ آن را درخشان تر می‌کند.

کرکره پلی‌کربنات نیز با ساختاری خاص قابلیت دید داخل را داده و نمایی بی‌نظیر به فضای تجاری می‌بخشد. کرکره هوشمند قابلیت برنامه‌ریزی و زمان بندی داشته و می‌تواند رفت و آمد را کنترل کند. ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت مهم‌ترین کاربرد کرکره آلومینیومی است.

در یک بازسازی اساسی نباید کرکره آلمینیومی را فراموش کنید. قابلیت تکثیر ریموت این امکان را فراهم می‌سازد تا تمامی ساکنین یک واحد بتوانند بدون دخالت نیروی انسانی رفت و آمد کرده و از ورود افراد متفرقه جلوگیری کرد.

حمام شیشه ای

در خانه‌های قدیمی معمولا حمام‌ها فضای زیادی دارند و این بهترین فرصت در بازسازی است که آن را به شکل مطلوب در بیاورید. استقرار شیشه ثابت حمام یا پارتیشن حمام باعث می‌شود تا بتوانید بین سرویس‌های بهداشتی و حمام حریم جداگانه‌ای ایجاد کنید تا آلاینده‌ها به یکدگیر وارد نشوند. شیشه حمام جلوی ورود رطوبت به خانه را گرفته و به افزایش عمر بنا نیز کمک می‌کند. پارتیشن شیشه سکوریت حمام علاوه بر ایجاد دیواره‌ای شفاف در حمام قابلیت حک سندبلاست را داشته و با طرح‌های متنوع ارزش افزوده‌ برای خانه ایجاد می‌کند.

دوش کابینی یا کابین شیشه‌ای نیز می‌تواند حمامی استثنایی را شکل دهد. ساختار کابین گونه کاملا از نفوذ رطوبت حمام جلوگیری کرده و گرمای حمام را نیز حفظ می‌کند. شیشه سکوریت حمام به سادگی تمیز شده و به راحتی پاک می‌شود.

شیشه لمینیت

شیشه لمینت گونه‌ای از  شیشه های موسوم به ایمنی است که از دو یا چند لایه شیشه و لایه های طلق PVB ( پلی وینیل بوتیرات ) در یک فرآیند ترکیبی فشار و دما ساخته شده است. در هنگام بازسازی اگر شما واحدی تجاری با کاربرد صرافی و طلافروشی دارید حتما شیشه لمینت را فراموش نکنید. این شیشه چند لایه به شما کمک می‌کند تا امنیت دوچندانی را برای این واحدها فراهم سازید. در واقع شما از یک شیشه ضد گلوله استفاده می‌کنید.

یک توصیه

چنانچه به هریک از خدمات بالا نیاز دارید و یا سوال و ابهامی برای شما به وجود آمده است، هر زمان که بخواهید کارشناسان مرکز تماس گروه صنعتی رامادر پاسخگوی شما هستند. شماره تماس ********** (*خط) در خدمت شماست. تجربه راه‌اندازی بیش از  24000 پروژه طی بیست وپنج سال اخیر از رامادر شرکتی ساخته که اکنون بزرگترین شرکت‌های ساختمانی ایران با آن همکاری می‌کنند. نصب دقیق و مهندسی، برخورداری از متبحرترین گروه تکنسین‌های نصب ، به کارگیری بهترین و به روزترین فناوری های نصب و اجرا ، استفاده از یراق آلات اورجینال بادوام و با کیفیت به همراه گارانتی واقعی ما را به عنوان مشاوری امین در کنار شما قرار داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پارتیشن شیشه شیشه سکوریت شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود

مریم جلالی در مراسم بزرگداشت روز ملی شهر میمند و برگزاری جشنواره گل و گلاب گفت: میمند ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زیادی دارد که باید این ظرفیت‌ها در خدمت ارزش‌افزوده و ارزش‌آفرینی شود.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی افزود: رویداد‌ها زمینه تقویت توجه را ایجاد می‌کنند و تقویت توجه نخستین گام در راستای متمایزسازی و ایجاد وضعیت مطلق است.

جلالی افزود: به‌عنوان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و همکارانم در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به دنبال این هستیم که ظرفیت‌های میراث فرهنگی و آنچه ریشه در تاریخ دارد به‌اضافه جاذبه‌های گردشگری در کنار محصولات صنایع‌دستی یک پیوستاری درست کند که به اقتصاد منطقه کمک کند که لازمه‌اش همگرایی خانواده است.

 او ادامه داد: خانواده چه در سطح کوچک چه در سطوح محله، شهر، شهرستان و استان باید رویکرد اقتصاد هویت بنیان را سرلوحه قرار دهند و ما هم بتوانیم تسهیل گری و رفع موانع کنیم.

جلالی او در ادامه خطاب به مسئولان و مدیران حاضر در این جلسه گفت: تمامی مسئولان و مدیران میراث فرهنگی، استانداری و دیگر ادارات دولتی فرزندان این دیار هستند و مانند یک خانواده کار می‌کنند و وقتی خانواده مبنا باشد دیگر فرقی نمی‌کند من چه سهمی دارم این همکاری و هم‌افزایی و هم‌جوشی باید منجر به این شود که ما معیشت عزت‌آفرین داشته باشیم.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی با ابراز خرسندی از اینکه اینجا خانواده‌ها را در کنار مسئولان می‌بینم و این مسئولیتی که وجود دارد یکی در خانواده و دیگری پسر و خواهر و مادر خانواده است و این فضای خانواده محوری در سالی که مشارکت مردم در تولید حساب‌شده بسیار قیمتی است.

جلالی در ادامه تأکید کرد: صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی هوش و استعداد تاریخی ماست و یک پیوستار کامل است یعنی یک هوش و حکمتی بوده به‌طوری‌که ازگلی که می‌روییده گلاب در ظرف مسی درست می‌شود و بعد شیشه درست‌شده و ترکه‌بافی برای نگهداری شیشه درست‌شده و این توسعه است و ما باید سوار بر آن اقتصاد هویت بنیان را رونمایی کنیم.

او با اشاره به اینکه به همت شما صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فردای روشنی را دارد اضافه کرد: میراث فرهنگی ما تنها میراث، ملموس نیست بلکه در برگ این گل‌ها قصه‌ها و لالایی‌هایی نهفته است و روایت‌هایی که در دنیای امروز ارزش‌افزوده دارد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه قصه میمند خریدار دارد و ما باید ان را روایتگری کنیم تا دنیا این قصه‌ها را خریداری کند.

او به ذکر مثال‌هایی به تکمیل سخنانش پرداخت و گفت: یک روزگاری جمشید و اردشیر و شاپور کشورگشایی می‌کردند و جهان‌گشایی قدرت بود، یک روزگاری جهان دانی و اطلاعات قدرت بود و امروز جهان ارایی قدرت است و به همه دلیل ایران قدرت سوم را ایجاد کرده است و می‌تواند حرف در جهان داشته باشد، چون روایت‌هایی زیبایی دارد.

جلالی بابیان اینکه شیشه‌گری یکی از مهارت‌های اصیل میمند در کنار گلاب‌گیری بوده و صنعت شیشه‌گری می‌تواند به دلیل بازیافت و دوست دار محیط‌زیست بودن، به ترویج گلاب‌گیری کمک کند ابراز امیدواری کرد که عزم مسئولان محلی مبنی بر ایجاد کارگاه‌ها بتواند شاخص‌های شهر ملی شیشه‌گری را برای میمند فراهم کند و ما هم تلاش می‌کنیم این پرونده کامل شود و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شهر ملی شیشه‌گری را در میمند داشته باشیم؛ بنابراین گزارش دکتر مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و دکتر محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و هیات همراه امروز با سفر به شهرستان فیروزآباد ضمن حضور در مراسم روز ملی میمند از کارگاه‌های شیشه‌گری، گلاب‌گیری همچنین مزارع گل محمدی و تعدادی از اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی شهر میمند بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود