Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضایی؛ مدیرپژوهش‌و‌فناوری شرکت ملی پالایش و پخش ایران با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن خودروها گفت: باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی تهیه شود. بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی  ایجاد شد.

وی افزود: در این سامانه به هیچ عنوان اطلاعات نادرست و فیک وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: نوبت دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می شود و مردم دچار  سردرگمی نخواهند شد.

مدیرپژوهش‌و‌فناوری شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در این طرح گفت :در حال حاضر حدود ۶۰۰۰-۷۰۰۰ نفر برای خودرو ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر مشمول این طرح شده اند.

گفتنی است سامانه جدید که به‌منظور سهولت در فرآیند ثبت‌نام، نوبت‌گیری و بررسی‌ و پالایش نهایی اطلاعات متقاضیان گازسوز کردن خودروهای عمومی راه‌اندازی شده است، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) رونمایی شد.

متقاضیان از جمله مالکان خودروهای تاکسی عمومی و وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به این سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir  ثبت‌نام خود را نهایی و نوبت‌گیری کنند.

بر پایه مصوبه اخیر شورای اقتصاد، از طریق اعطای تسهیلات رایگان، حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو به سمت سوخت پاک و ارزان سی‌ان‌جی هدایت خواهند شد که شامل ۱۰۰ درصد بخش حمل‌ونقل مسافر و بار در کشور است.

منبع: الف

کلیدواژه: شرکت ملی پالایش و پخش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام