Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@02:27:25 GMT

«تعقیب» آماده پخش از رسانه ملی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۰۶۳

«تعقیب» آماده پخش از رسانه ملی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، تیزر فرهنگی «تعقیب» به کارگردانی حسین دارابی آماده پخش از رسانه ملی شد.

این تیزر فرهنگی که با مضمون همدلی اجتماعی جلوی دوربین رفته و قرار است در روزهای آتی از رسانه ملی و شبکه های اجتماعی پخش شود.

«تعقیب» دومین اثر باشگاه فیلم سوره است که در ماه مبارک رمضان امسال تولید شده و مضمونی مرتبط با همدلی اجتماعی و شرایط بحرانی بیماری کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر قبلی این مجموعه فیلم کوتاه «پرستار» بود که در ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی رفت.

تعقیب به تهیه کنندگی محمدجواد موحد و به سفارش سازمان تبلیغات اسلامی ساخته شده است.

سایر عوامل این تیزر فرهنگی عبارتند از تهیه کننده: محمد جواد موحد، کارگردان: حسین دارابی، نویسنده: حسین حقیقی، مجری طرح: محمد علیزاده، دستیار کارگردان: علی شجاع، بازیگران: آرش ماهان، شاهو رستمی، محمد سیاه پوش، عطیه پیرعلی، آیسان فرجی پور، مدیر فیلمبرداری: پوریا پیشوایی، صدابردار: احمد صابری، مدیر تولید: حنیف عسکری، مدیر تدارکات: علی دهداری، طراح صحنه و لباس: علی سنگینی، گریم: پژمان اعتمادی فر، تدوین: علی گورانی، صداگذاری: رامین ابوالصدق، اصلاح رنگ: یحیی محمد علی، عکاس: نوید جهرمی، گرافیک: محمد مهرجو، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی.

کد خبر 4926697 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی رسانه ملی تیزر برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه رادیو نمایش ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه سلامت شیوع کرونا خانه سینما ماه مبارك رمضان رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌ها و تیم‌های عملیاتی این استان در پی هشدار نارنجی هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حکمت اله هاشمی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی هشدار نارنجی هواشناسی زنجان در خصوص رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش لحظه‌ای باد به نسبت شدید با احتمال خیزش گرد و خاک تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده‌باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده‌اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۱۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجات‌گر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، آنست، کوهستان و امداد هوایی نیز آماده‌باش هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها به‌کارگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: هموطنان هنگام هشدارهای هواشناسی و وقوع رگبار و باران از صعود به ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت‌: هنگام وزش باد نیز از قرار گرفتن در مجاور سازه‌های سست، ساختمان و تأسیسات نیمه‌کاره و مرتفع، و اجسامی که احتمال سقوط آن وجود دارد، به جد پرهیز کنند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 750130

دیگر خبرها

  • محمد حسین میثاقی به سیم آخر زد | همه چیز به سن و سال نیست شما بیجا می‌کنی که...
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران