Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:51:14 GMT

تعطیلی تمرینات به رکورد شناگران لطمه زد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۰۹۹

تعطیلی تمرینات به رکورد شناگران لطمه زد

رئیس فدراسیون شنا گفت: تعطیلی تمرینات به رکوردهای شناگران لطمه زد و آن‌ها ۶ ماه زمان نیاز دارند تا به رکوردهای قبلی بازگردند.

به گزارشروابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری آنا محسن رضوانی در خصوص تلاش ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور در رقابت‌های المپیک گفت: حقیقتش ما هنوز در اصل برگزاری رقابت‌های المپیک مطمئن نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این احتمال وجود دارد که مسابقات با تأخیر بیش از یک سال برگزار شود. قطعاً تا زمانی که استخرها باز نشود، سعی می‌کنیم با روان‌شناسی ملی‌پوشان را در شرایط خوب قرار دهیم و آنها به تمرینات بدنسازی و انفرادی مشغول هستند.

رئیس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: ما تلاش زیادی کردیم تا اجازه حضور حداقل یک شناگر در استخر داده شود ولی با این قضیه موافقت نشد چرا که محیط استخر حساس است و باید تحت تدابیر بهداشتی و با صفر شدن احتمال انتشار ویروس کرونا امکان‌پذیر باشد.

رضوانی در خصوص اینکه شناگران ایران از تمرین نکردن در داخل آب آسیب می‌بینند، تأکید کرد: قطعاً دچار لطمه می‌شوند. سلامتی ورزشکاران مهم است ولی از زمانی که ملی‌پوشان اجازه تمرین پیدا کنند حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارند که بتوانند به رکوردهایی که ثبت کرده بودند بازگردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن رضوانی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید