Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از حمایت ۳۶۰ میلیارد تومانی این بنیاد برای خانه‌دار شدن ۱۴۰۰۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه تکمیل احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی ۲ معلول و بیشتر که با حضور وزیر تعاون، رئیس سازمان بهزیستی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساختمان بنیاد مستضعفان برگزار شد با اشاره به نتایج این جلسه اظهار کرد: پیش از این، توافق چند جانبه‌ای به منظور احداث مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشترمنعقد شده بود که بر اساس آن توافق، تا امروز بیش از ۸ هزار واحد مسکونی تکمیل و به خانواده‌های این عزیزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: سهم بنیاد مستضعفان در توافق چندجانبه منعقد شده، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بود که سهم ما از احداث ۱۴ هزار واحد مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر را تشکیل می‌داد.

وی افزود: در حال حاضر از میان حدود ۵ هزار واحد مسکونی باقی مانده در این توافق چند جانبه، ۱۶۰۰ واحد روستایی تکمیل نشده باقی است و ۳۵۰۰ واحد شهری که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ لذا مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان را به صورت نقدی و بلاعوض و همچنین ۷۰ میلیارد تومان را به صورت وام قرض الحسنه برای تکمیل این واحد‌ها اختصاص دهد.

فتاح با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل احداث تمامی ۱۴ هزار واحد مسکونی خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر گفت: ما امیدواریم با توجه به توافقات صورت گرفته، تمامی واحد‌های باقی مانده نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به خانواده‌های این عزیزان تحویل داده شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادآور شد: البته برآورد سازمان بهزیستی آن که لازم است ۴ هزار واحد مسکونی دیگر برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر احداث شود که و ما در جلسه امروز با افتخار اعلام کردیم که حاضریم برای خانه دار شدن این عزیزان که مسئولیت بزرگی در قبالشان داریم، نقش قابل توجهی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان معلول خانه دار کرونا خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر هزار واحد مسکونی بنیاد مستضعفان رئیس بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در بازدید از  روستای قطرم بافق گفت: شش واحد مسکونی نیاز به مرمت و بازسازی دارند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته است. 

او افزود: از محل صندوق بیمه حوادث و مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیگیر هستیم که برای جبران خسارت سیل، کمک کنند. 

.ی گفت: مجموعه دهیاری و بخشداری مرکزی بافق، برای رفع مشکلات باغداران اقدام خواهند کرد و تسهیلاتی هم جبرای خسارت به کشاورزان پرداخت می‌شود

ملک زاده ادامه داد:  زیرساخت‌های طراحی شده جوابگوی سیلاب نبوده است که مقرر شد به صورت اضطراری از ظرفیت ماشین آلات دستگاه‌ها استفاده شود تا وضعیت آرام شود،خوشبختانه قطعی برق و مشکلی در آب وجود ندارد، تنها در راه دسترسی مشکل وجود دارد که دستگاه‌های مربوطه در حال اقدام برای حل مشکل هستند.

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد نیز گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند، پرداخت می‌شود.

او گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

پس از جاری شدن سیل در روستای قطرم بافق، مسئولان استان از جمله مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد و همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعخ و دیگر اعضای ستاد بحران، چندین مرتبه از این روستا بازدید کردند. 

همچنین در جلسات و نشست‌های متعدد برای رفع مشکلات روستا و روستاییان، گردهم آمدند تا هرچه زودتر اقدامات لازم برای مرمت و بازسازی پل‌ها، زیرساخت‌ها و معابر انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس