Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@22:42:06 GMT

طرفداری ویژه از تیم آنسان در لیگ دسته دوم کره جنوبی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۱۳۲

به گزارش ایلنا، تیم‌های آنسان گرینرز و سوون اف سی در چارچوب دومین هفته از فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کره جنوبی(K League 2) در استادیوم واسان به مصاف هم رفتند و این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود سوون اف سی به پایان رسید.

برای جلوگیری از نمایان بودن سکوهای خالی ورزشگاه‌ها به دلیل ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، دانش آموزان مرکز Ansan-si وابسته به شهرداری این شهر چهره‌های بازیکنان را نقاشی کردند و با هماهنگی باشگاه روی سکوها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا لیگ 2 کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند