Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:03:45 GMT

تأکید بر ساماندهی پارک حاشیه‌ای هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۱۳۶

تأکید بر ساماندهی پارک حاشیه‌ای هوشمند

‌محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در خصوص جمع‌آوری پارکومترهای شهر تهران گفت: عملاً استفاده‌ای از پارکومترها نمی‌شود و باید برای آنکه پارکومترها از بین نروند، تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: تأکید شورا ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای به صورت یکپارچه و هوشمند است نه آنکه یک گوشه‌ای از شهر به صورت پایلوت و منطقه‌ای این کار اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این از مصوبات شورا بوده و از مواردی که به معاونت جدید ترافیک تأکید کرده‌ایم که آن را پیگیری کند و دستکم خسارت‌هایی که طی چند سال گذشته مدیریت قبلی این معاونت در این حوزه وارد کرده، جبران کند هر چند که جبران‌شدنی نیست اما حداقل اوضاع ساماندهی شود.

استعلامات دوربین‌های کنترل ترافیک پولی می شود

علیخانی در ادامه با اشاره به ارسال لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی در خصوص تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران گفت: این لایحه از سوی شهرداری به شورا ارائه شد. با توجه به اینکه استعلاماتی که نیروی انتظامی یا دادگاه‌ها از دوربین‌های شرکت کنترل ترافیک می‌خواهند و هزینه‌ای که نگهداری این فیلم‌ها و ارائه دوباره آنها برای مدیریت شهری دارد، شهرداری لایحه‌ای در این زمینه تهیه کرده که در کمیسیون، بررسی و بهای خدمات ارائه شده در کمیسیون کاهش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص سرانجام اتوبوس هوایی در منطقه یک نیز گفت: از ابتدا موضوع اتوبوس هوایی مطرح نبود بلکه تله‌کابین‌هایی وجود داشت که ظرفیتشان بیش از تله‌کابین‌های موجود است اما شورا به دلیل شیب منطقه، تردید دارد که امکان استفاده از این واگن‌ها وجود داشته باشد البته مطالعات انجام شده از سوی شرکت‌های مجری، این موضوع را شدنی می‌دانند. قرار است بازدید میدانی از محل داشته باشیم و در صورت تائید و بررسی بیشتر مطالعات، از این طرح حمایت نیز می‌کنیم. همچنین با توجه به اینکه اطلس‌مال بخشی از توسعه مترو را در منطقه یک محدود و نشدنی کرده بود، مطالعات برای مسیر جایگزین نیز انجام شده که در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 4926733 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علیخانی پارکومتر سامانه مدیریت یکپارچه ناوگان ویروس کرونا شهرداری تهران زلزله وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی زلزله تهران شهر تهران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هوای سالم محسن حاجی میرزایی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه

مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد نابسمانی و بی نظمی در ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل