Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه زنجیره‌ای جی.سی.پنی آمریکا شب گذشته اعلام ورشکستگی کرد و اعلام کرد که قصد دارد بخشی از فروشگاه‌های خود را برای همیشه تعطیل کند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، شب گذشته فروشگاه زنجیره‌ای جی سی پنی آمریکا پس از مدت‌ها اجبار برای بسته نگاه داشتن فروشگاه‌های خود به خاطر کرونا، اعلام ورشکستگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت گفته که به دنبال تعطیل کردن همیشگی تعدادی از فروشگاه‌های خود و احتمالا فروش آن‌ها است.

این فروشگاه زنجیره‌ای در زمینه عرضه محصولات بهداشتی، جواهرات و پوشاک فعالیت می‌کرد و ۸۵۰ شعبه در سراسر آمریکا داشت.

این شرکت چند میلیارد دلار بدهی داشته و در تلاش است تا با حل و فصل این میزان بدهی در قالب دریافت کمک ارائه شده برای شرکت‌های ورشکسته، پس از صاف کردن آن‌ها فعالیت خود را ادامه دهد.

قرار است جزییات بیشتر در باره نحوه فعالیت‌های جی سی پنی پس از اعلام ورشکستگی طی هفته‌های آینده منتشر شود.

منابع آگاه پیشتر گفته بودند جی سی پنی ۲۰۰ فروشگاه خود را برای همیشه تعطیل کند.

جی سی پنی ۱۱۸ سال سابقه فعالیت به عنوان فروشگاه زنجیره‌ای در آمریکا داشته و زمانی ۱۶۰۰ شعبه و ۲۰۰ هزار کارمند داشته است.

حتی پیش از شیوع کرونا، جی سی پنی با بدهی سنگین ۴ میلیارد دلار دست و پنجه نرم می‌کرد.

فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای نظیر والمارت و تارگت در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط پیش آمده به خاطر شیوع کرونا، با پایین آوردن قیمت فروش محصولات خود به خصوص پوشاک، رقبای دیگر را از میدان به در کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیوع کرونا عرضه محصولات بهداشتی فروشگاه زنجیره ای اعلام ورشکستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه در سه مرحله برای حمایت از خانواده‌های دهک یک تا ۷ یارانه بگیر که ۷۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند اجرایی شد و در قالب آن ۲۲۰ هزار تومان اعتبار فجرانه برای هر نفر شارژ می‌شد.

او افزود: بالغ بر ۴ هزار فروشگاه خرد، محلی و منطقه‌ای در استان در این طرح مشارکت دارند و خانوار‌های مشمول تاکنون  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح فجرانه خرید کرده اند.

بیشتر بخوانید

افزایش یارانه برای ارتقای امنیت غذایی کودکان

اشرفی بیان کرد: از فروشگاه‌ها می‌خواهیم که عین ۱۱ قلم کالای تعیین شده را عرضه کنند و از فروختن کالا‌های دیگر در این طرح خودداری کنند؛ برخی از صاحبین فروشگاه‌ها از دیر برگشت کردن اعتبار خرید به حساب هایشان گلایه‌مندند که موضوع را پیگیری کردیم تا مبلغ ظرف همان ۳ روز تعیین شده به حسابشان برگردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مورد اینکه این طرح ادامه می‌یابد یا نه بر اساس بخشنامه‌ای که از طرف وزارت اعلام شود پیش می‌رویم و با توجه به استقبال مردم پیگیریم که این طرح را ادامه دار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو