Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق ۱۸ میلیاردی در نورآباد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان نورآباد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران یگان امداد شهرستان نورآباد هنگام کنترل محور‌های اصلی، به یک دستگاه اتوبوس حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۹ هزار و ۴۷۶ رشته نخ گیتار، ۲۷ دستگاه تبلت و لپ تاپ و ۴۸۸ عدد قیچی باغبانی و آچار قاچاق و بدون مجوز گمرکی کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تهدید جدی تولید ملی در حال حاضر قاچاق کالاست که نیروی انتظامی به صورت قاطع با آن برخورد می‌کند.

سواری استیشن حامل ۷۸ کیلو شیشه توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از یک سواری استیشن، میزان ۷۸ کیلو شیشه کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با انجام یک سری کار‌های فنی و پلیسی از حمل و جابجایی مقداری شیشه توسط یک دستگاه کامیون یدک کش مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه مأموران به محور سیرجان- قطرویه اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک کامیون یدک کش حامل یک سواری استیشن را شناسایی و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از سواری استیشن، ۷۸ کیلو شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محموله مکشوفه از مرز‌های شرقی وارد کشور شده است، گفت: این قاچاقچی حرفه‌ای قصد داشت مواد را به استان‌های غربی کشور انتقال دهد که در شهرستان نی‌ریز زمین گیر شد.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی بخش "جره وبالاده" خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران انتظامی بخش "جره وبالاده" این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را شناسایی و با اقدامات خاص پلیسی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک یا اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ گروگانگیر و رهایی گروگان در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از رهایی گروگان ۳۳ ساله و دستگیری ۲ نفر گروگانگیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری "۳۱ جنت" و اخذ نیابت قضائی مبنی بر اینکه برادرش توسط افراد ناشناس از استان بوشهر ربوده شده و به شهرستان شیراز منتقل شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که فرد ربوده شده در بلوار "صلح" در یک منزل مسکونی نگهداری می‌شود.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ماموران ضمن هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در یک عملیات ضربتی ماموران انتظامی کلانتری "۳۱ جنت" موفق شدند در این خصوص ۲ نفر گروگانگیر را دستگیر و فرد ربوده شده را رها کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف حساب عنوان کردند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت یکی از اولویت‌های این فرماندهی در سال جاری است.

قاتلی که همسر خواهرش را کشته بود دستگیر شد

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته در شهرستان "مهر" همسر خواهرش را با اسلحه به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل زنی ۳۴ ساله با سلاح گرم در شهرستان "مهر"، بلافاصله ماموران به محل وقوع حادثه اعزام و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از بررسی صحنه و تحقیقات پلیسی دریافتند که قاتل با سلاح گرم همسر خواهر خود را به قتل رسانده و به سمت شهرستان فیروزآباد متواری شده است.

سرهنگ محمدی بیان کرد: ماموران انتظامی مهر پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی، با همکاری مأموران انتظامی فیروزآباد قاتل را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

آتش سوزی در ۵ هکتار از مزارع گندم

فرمانده انتظامی کازرون از آتش سوزی ۵ هکتار از مزارع کشاورزی گندم در روستای "هفت پاره" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد بیان کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی مراتع کشاورزی در روستای "هفت پاره"، بلافاصله ماموران پاسگاه تنگ چوگان به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با توجه به آتش سوزی در منطقه و حضور به موقع عوامل انتظامی، آتش نشانی، شهرداری، بسیج و کمک‌های مردمی، این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی براساس نظر کارشناسان، ۵ هکتار از اراضی کشت گندم طعمه آتش شده است، تصریح کرد: تحقیقات لازم برای کشف علل این حوادث در دست بررسی است.

سقوط از کوه منجر به فوت پیرمرد ۷۵ ساله شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: پیرمردی حدودا ۷۵ ساله بر اثر سقوط از کوه‌های اطراف آبشار روستای "قلات" شهرستان شیراز، جان خود را از دست داد.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از کوه‌های اطراف آبشار روستای "قلات" شهرستان شیراز، بلافاصله یک تیم از نیرو‌های انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

او عنوان داشت: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند پیرمردی حدودا ۷۵ ساله برای تفریح به آن مکان رفته که به دلیل نامعلوم به پائین سقوط و فوت کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست: از سفر به مناطق کوهستانی به صورت تنهایی جدا پرهیز کنید تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

۲ کشته و ۳ مجروح حاصل برخورد پراید با نیسان

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با وانت نیسان در محور درودزن-کامفیروز، ۲ نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی درودزن-کامفیروز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۲ نفر با یک وانت نیسان با ۳ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه راننده و سرنشین پراید به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ سرنشین وانت نیسان نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده پراید اعلام کردند.

فوت راکب و ترک نشین در واژگونی موتورسیکلت

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهر صدرا، راکب و ترکنشین به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند.

سرهنگ مصطفی عباسی بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در شهر صدرا، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین در بلوار "حافظ" واژگون شده است.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه در این حادثه راکب و ترکنشین به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و سرقت نیروی انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی استان یک دستگاه موتورسیکلت ماموران انتظامی شهرستان شیراز معاون اجتماعی دستور کار پی اعلام ۱۸ میلیارد اعزام شدند رئیس پلیس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید