Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال یوونتوس با همه بازخوردهای منفی نسبت به اظهارات منفی‌اش علیه ماریو بالوتلی از آنچه درباره هم‌تیمی سابقش در تیم ملی ایتالیا گفته پشیمان نیست. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی همچنان تأکید دارد آنچه در کتاب شرح حالش در انتقاد از ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو گفت عین حقیقت بوده و اگر از نگارش این بخش از کتابش خودداری نکرده به این دلیل بود که قصد نداشته انسانی ریاکار به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه‌لینی در کتاب شرح حالش از بالوتلی به خاطر رفتاری که در قبال هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایتالیا داشت ایراد گرفت و به همین دلیل او را بازیکنی منفی توصیف کرد. توصیف او از سوپرماریو اما به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده و به همین دلیل انتقادات فراوانی از کاپیتان یوونتوس صورت گرفته است.

کیه‌لینی در گفت‌و‌گو زنده اینستاگرامی با کریستین ویری، مهاجم سابق اینتر گفت: من یک کتاب نوشته‌ام و مسئولیتش را هم برعهده می‌گیرم. هدفم از این کتاب این بود که روی مردم تأثیر بگذارم. می‌خواستم به آنها نشان دهم که جورجو کیه‌لینی با همه نقاط قوت و ضعفش دنیا را چگونه دیده است، می‌خواستم خودِ واقعی‌ام را در این کتاب به تصویر بکشم.

وی ادامه داد: آدم کینه‌توزی نیستم اما به نظر من نوشتن چیزهایی که قرار باشد در آنها فقط حرف از تلالو خورشید تابان و رنگیم کمان باشد، جعلی و ریاکارانه است. چیزهایی را نوشتم که می‌دانستم و پیش از این به من گفته‌ بودند. هیچ چیزی را هم سانسور نکردم.

بالوتلی در یک برنامه تلویزیونی کیه‌لینی را بخشید

 

کیه‌لینی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی با بالوتلی آشتی کرد و سوپرماریو گفت که از هم‌تیمی سابقش در تیم ملی کینه‌ به دل نگرفته است. این موضوع سبب شد این بار مدافع میانی 35 ساله به تمجید از مهاجم برشا بپردازد.

کیه‌لینی اظهار داشت: واکنشی که ماریو به این قضیه داشت که نشان می‌داد او آدم باهوشی است، مرا غافلگیر کرد، یک غافلگیری از نوع مثبت. من همیشه با خونسردی با او صحبت کرده‌ام. زندگی ادامه دارد. او در طول مکالمه‌اش با من در برنامه تلویزیونی بسیاری خوب برخورد کرد. خیلی‌ها هم در کتاب‌های‌شان درباره من چیزهایی نوشته‌ام اما هرگز نسبت به آنها جبهه نگرفته‌ام. این هم بخشی از بازی است. گذر زمان همه چیز را به بهترین شکل شفاف می‌کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس سری A فوتبال ایتالیا باشگاه‌های فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال ایتالیا جورجو کیه‌لینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس سری A فوتبال ایتالیا باشگاه های فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال ایتالیا جورجو کیه لینی یوونتوس سری A فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال ایتالیا جورجو کیه لینی کیه لینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

 

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • انتقاد از رفتار بلینگام با کین: حد خودت را بدان جود!‏
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد