Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@16:03:56 GMT

عرضه قابلیت تماس‌‌های تحت وب و حالت خانواده توسط گوگل دو

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۸۵۹

عرضه قابلیت تماس‌‌های تحت وب و حالت خانواده توسط گوگل دو

ایتنا- گزارش‌ها خبر از آن می‌دهند که قابلیت‌های جدیدی نظیر حالت خانواده و تماس تحت وب به‌زودی برای کاربران گوگل دو عرضه می‌شود. گزارش‌ها خبر از آن می‌دهند که قابلیت‌های جدیدی نظیر حالت خانواده و تماس تحت وب به‌زودی برای کاربران گوگل دو عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل در این روزهای همه‌گیری ویروس کرونا تمام تلاش خود را برای بهتر کردن گوگل دو کرده است اما به نظر می‌رسد که کار این کمپانی با دو تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی اخیراً به‌روزرسانی‌های جدیدی را عرضه کرده است که چت‌ها زنده‌تر از قبل می‌کند.
 
 شما با استفاده از این قابلیت جدید که حالت خانواده نام دارد می‌توانید در چت‌های خانوادگی خود افکت‌های واقعیت افزوده و نقاشی‌های جذابی را بیفزایید. رابط کاربری این بخش دکمه‌های بی‌صدا و تعلیق را حذف کرده است تا کودکان خانواده به‌صورت ناخواسته تماس را قطع نکنند.
 
این افکت‌ها و علائم در طی هفته جاری به‌تمامی چت‌های یک‌به‌یک کاربران اندروید و iOS نیز وارد خواهد شد و افکت روز مادر نیز آغاز ارائه آن‌ها خواهد بود. همچنین در این به‌روزرسانی جدید تماس‌های گروهی نیز آسان‌تر شده‌اند. گوگل قصد دارد تا طی هفته آینده تماس‌های گروهی تحت وب را نیز فعال کند.
     
این قابلیت جدید پوسته جدیدی دارد که به شما این امکان را می‌دهد به‌صورت همزمان افراد بیشتری را به تماس خود اضافه کنید. همچنین وارد شدن به یک تماس آسان‌تر از گذشته شده است و شما مانند بسیاری از چت‌های گروهی دیگر می‌توانید هرکسی را با ارسال یک لینک به گروه وصل کنید. البته این قابلیت در ابتدا تنها روی کروم فعال است.
 
کمپانی گوگل قصد دارد تا با عرضه این قابلیت‌های جدید نرم‌افزار دو را به‌عنوان جایگزینی برای گوگل میت و زوم معرفی کند. گوگل با عرضه این ویژگی‌ها آن دسته از کاربرانی را هدف قرار داده است که در حال حاضر به‌صورت محدود از گوگل دو استفاده می‌کنند اما می‌خواهند کاربری‌هایی نظیر ارتباط با خانواده، دوستان یا کارمندان را به‌صورت جامع در یک نرم‌افزار داشته باشند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تماس ویدئویی گوگل چت گروهی حالت خانواده گوگل دو تحت وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟