Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:56:26 GMT

عملیات اجرایی بخش نخست پروژه زیرگذر کاشان به اتمام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۰۹۱

عملیات اجرایی بخش نخست پروژه زیرگذر کاشان به اتمام می‌رسد

سیدمرتضی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری در پی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرایط استثنایی مقطع پایانی سال ۹۸ و سال جدید به گونه‌ای است که بخش عمده‌ای از درآمدهای شهرداری محقق نشد.

وی همچنین ضمن اشاره به قوانین تجمیع عوارض و ارزش افزوده ابراز داشت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده صنایع، به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی تا اردیبهشت ماه، معوق یا معاف شده که با این روال شهرداری‌ها کم درآمدتر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع ویروس کرونا باعث عدم حضور مودیان برای پرداخت بسیاری از عوارض شده است، تصریح کرد: این امر شهرداری را با کاهش درآمد مواجه کرده و با ادامه شرایط فعلی سیاست ریاضت اقتصادی، کنترل و کاهش هزینه‌های غیر ضروری در شهرداری دنبال می‌شود.

وی با تبیین نظام بودجه بندی شهرداری در سال ۹۹ بر اساس چارچوب جدید سازمان شهرداری‌ها و تلاش برای رعایت انضباط مالی و مدیریت کسری بودجه خاطرنشان کرد: تخصیص منابع بر اساس اولویت‌های نظرات معتمدین محلی تأمین می‌شود.

حسینی با اشاره اتمام بخش نخست پروژه زیرگذر کاشان به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی کاشان یادآور شد: این مهم با وجود کاهش درآمد شهرداری حاصل شده است که نشان از همت و تلاش شهرداری کاشان برای بهبود شرایط ترافیکی کاشان است.

وی افزود: از مجموع بودجه ۶۲۰ میلیاردی شهرداری در امسال، ۱۹۰ میلیارد آن صرف نگه داشت شهر شده و ۲۴۰ میلیارد از آن هم به تکمیل پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

کد خبر 4919443

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کاشان زیرگذر پروژه عمرانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان بیرجند ماه مبارك رمضان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند