Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:16:34 GMT

کابوس راننده که مدیرعامل شد پایان می یابد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۲۸۱

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تیم پارس جنوبی جم سال96 وارد سطح اول فوتبال ایران شد و با کسب نتایج خوب تمامی اهالی فوتبال را به ظهور یک تیم شهرستانی مقتدر امیدوار کرد. پارسی‌ها در اولین سال حضورشان با رتبه پنجم به کارشان خاتمه دادند و مردم شهر جم خوشحال بودند که با تقویت این تیم، یک نماینده مدعی در فصل‌های پیش رو در فوتبال ایران خواهند داشت اما امروز از آن پارس جنوبی تنها یک نام باقی مانده و امروز شاهد تیمی هستیم که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد نه کسب سهمیه و یا حتی قرار گرفتن در کورس قهرمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرادات مدیریتی از سال قبل تا امروز، مشکلات پارس جنوبی را روز به روز بیشتر کرده، انباشته شدن بدهی‌های مالی و ناتوانی مدیران باشگاه جمی در برطرف شدن آن‌ها امروز کار را به جایی رسانده که آدام همتی، امین منوچهری و فرید محمد زاده از جمع بازیکنان، پورسعید، پزشک تیم و عضو ستاد مقابله با کرونا به همراه اعضای تیم تدارکات و ماساژورها به دنبال قطع همکاری با باشگاه پارس جنوبی هستند.

اگرچه مدیریت فعلی مدعی است که انباشته شدن بدهی‌ها مربوط به مدیریت قبلی است و این ادعای او نیز، ادعای درستی است اما مراد مرادی با توجه به اینکه یک مدیر انتصابی است و در واقع مدیرعامل انتخاب شده ازدل یک هیات مدیره نیست و به همین خاطر موانع زیادی مقابل او قرار دارد.

پول بلوکه شده در اداره ورزش و جوانان استان بوشهر را می‌توان مهمترین این موانع دانست و از طرفی وضعیت نامشخص مرادی باعث شده سازمان لیگ هم اعتقادی به کادرمدیریتی پارس جنوبی نداشته باشد چرا که هنوز کارتی برای سرپرست فعلی پارس جنوبی صادر نشده و او برای تماشای مسابقات باید با تهیه بلیت جایگاه ویژه، تلاش بازیکنان تیمش را از نزدیک تماشا کند!

سرپرستی که دو شغله شد!

مرادی اکنون با حکم مدیرعامل شرکت پایانه‌‌های نفتی خارک  به عنوان رییس دفتر مدیرکل و امور هماهنگی این شرکت منصوب شده است و به نظر می‌رسد رفت و آمدهای او به تهران اگرچه برای تیم پارس جنوبی نانی نداشته اما برای شخص جناب سرپرست، آب شیرین و گوارایی را به ارمغان آورده است!

مرادی که در منطقه خارک، راننده سیدپیروز موسوی بود و به دلیل رابطه خوبی که با موسوی داشت، پس از حضور او در منطقه ویژه پارس جنوبی حکم ریاست دفتر مدیرعامل این منطقه را دریافت کرد و پس از آن عهده دار وظایف مدیرعاملی در یک باشگاه فوتبال شد.کسی که قواره های مدیریتی درفوتبال را بشدت کاهش داد

شنیده می‌شود، مرادی قصد دارد با واگذاری آکادمی باشگاه به پیمانکار منبع درآمدی برای رفع مشکلات مالی تیم بزرگسالان ایجاد کند. این در حالی است که رسیدگی مستقیم به آکادمی و هزینه برای این بخش یکی از الزامات صدور مجوز حرفه‌ای برای هر باشگاهی است و این تصمیم نشان می‌دهد که سرپرست فعلی پارس جنوبی از فضای فوتبال و زیرساخت‌های آن بسیار دور است چرا که حتی اگر بحث مجوز حرفه‌ای هم مطرح نبود، از نظرفنی یک باشگاه فوتبال بدون آکادمی و پروش استعدادهای بومی منطقه خودش، چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟

سومدیریت مرادی طی یک فصل اخیر حالا مانند دمل چرکینی می ماند که سرباز کرده و صدای همه را دراورده است

 با تغییر مدیرعامل منطقه ویژه و حضور ایرج خرم‌دل در این سمت، از مدیریت منطقه ویژه انتظار می‌رود نگاه جدید و بهتری به فوتبال این منطقه به خصوص تیم پارس جنوبی که یکی از معدود دلخوشی‌های مردم شهر جم است ایجاد شود. تیم پارس جنوبی پایگاه مردمی خوبی در شهر جم دارد اما مشکلات عدیده مالی و غیرمالی، این تیم را به هوای طوفانی نزدیک کرده و باید مدیران منطقه ویژه با دلسوزی بیشتری حمایت خودشان را از این تیم مردمی نشان بدهند.

با توجه به شرایط فعلی پارس جنوبی، خرم‌دل باید هرچه زودتر تکلیف مرادی را مشخص کند. اگر مدیریت جدید منطقه ویژه تمایلی به همکاری با مرادی ندارد باید هرچه زودتر برای تعیین یک هیات مدیره و یک مدیرعامل جدید برای باشگاه پارس جنوبی اقدام شود، در غیر این صورت خرم‌دل باید هرچه زودتر حکم مدیرعاملی مرادی را امضا کند تا او با داشتن حق امضا بتواند امور اداری و قانونی باشگاه جمی را در بامشکلات کمتری پیش ببرد.

به هر ترتیب، مدیریت جدید منطقه ویژه با هر تصمیمی که در نظر دارد باید به کار خودش سرعت بدهد تا پارس جنوبی جم و کلیه اعضای آن از کادرفنی، پزشکی و بازیکنان تا تدارکات و ماساژورها از این بلاتکلیفی خارج شوند. انتظار خانواده فوتبال ایران این  است که پارس جنوبی جم دوباره به روزهای خوب گذشته برگردد و این وظیفه‌ای است که اکنون روی دوش خرم‌دل و همکارانش قرار دارد و آن‌ها هستند که می‌توانند با نگاهی  ورزشی به این باشگاه فوتبال، رونق دوباره و بهتری به شهر جم بدهند و مردم خونگرم و فوتبالدوست این شهر را شادمان کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خرمدل پارس جم جنوبی تیم پارس جنوبی منطقه ویژه شهر جم خرم دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوب گفت: با برنامه‌ریزی و اقدام‌های شاخص در سال ۱۴۰۲، دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه کاهش یافت و بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

به گزارش شانا، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام