Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:44:35 GMT

پرداخت وام ۱۶ میلیونی به مدیران مهدکودک های غیر دولتی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۳۰۴

پرداخت وام ۱۶ میلیونی به مدیران مهدکودک های غیر دولتی

یاری، مهدکودک ها یکی از مراکزی هستند که به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و برای جبران خسارت ها، وام ۱۲ تا ۱۶ میلیونی به مدیران مهدکودک ها پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «کرم یاری»، امروز(27اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل، بهره مندی از بیمه بیکاری فرصتی برای جبران خسارت های مالی این مشاغل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: طبق انجام مذاکرات سازمان بهزیستی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرسنل شاغل در مهدهای کودک می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری بهره مند شوند.

 

وی در ادامه از ارائه تسهیلات به مدیران مهد کودک‌های غیردولتی خبر داد و اظهار داشت: این افراد می توانند برای دریافت این تسهیلات درخواست خود را به سازمان بهزیستی ارائه دهند.

 

یاری بیان کرد: برای جبران خسارت های ناشی از کرونا، وام ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی به مدیران مهد کودک‌های غیردولتی ارائه می شود.

 

وی یادآور شد: بهره مندی از تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی ویژه این افراد از دیگر اقداماتی است که در زمینه کمک به افرادی که به علت شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند، در نظر گرفته ده است.

 

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: تاکنون اجاره بهای مهدهای کودک غیر دولتی در پویش همدلی مؤمنانه توسط ۳۲ مالک نیز بخشیده شده است.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی مهدکودک ها پرداخت وام مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران