Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبان فروتن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس توافق‌های انجام شده و رعایت پروتکل های بهداشتی صادارت از مرزهای اقلیم کردستان در حال انجام است و بر اساس آمارها میزان صادارت نسبت به گذشته در مرزهای اقلیم رو به افزایش است.

رییس اتاق بازرگانی استان ایلام با بیان اینکه با وجود مذاکرات انجام شده، صادرات از طریق مرزهای دولت مرکزی عراق همچنان متوقف است، اظهار داشت: پیرو مذاکرات انجام شده با طرف های عراقی قرار شده است صادرات از طریق مرزهای تحت کنترل دولت مرکزی عراق صورت گیرد که تا کنون این امر محقق نشده است و پیگیر موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروتن در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات گفت: اگرچه دولت بر این امر تاکید دارد و موضوع صحیحی نیز هست اما بازرگانان نیز در این خصوص گلایه مندی های دارند و لازم است مسئولان ذیربط به این نقطه نظرات توجه کنند.

وی افزود: تولیدکنندگان باید ارز حاصل از صادرات را به کشور برگردانند در حالی که افرادی که مبادرت به انتقال کالا به کشورهای مقصد می کنند در واقع ترخیص کار هستند و این موضوع مورد مناقشه است، چرا که تولید کننده از ارز نیمایی و ارز دولتی بهره مند شده است.

برچسب‌ها ایلام عراق کردستان عراق صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام عراق کردستان عراق صادرات غیر نفتی ایلام عراق کردستان عراق صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری

وزیر کار عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درخصوص دائمی شدن قرارداد کارگران بیان کرد: این موضوع در کمیسیون اصلی به تصویب رسیده و در دستورکار دولت است و در زمان مقرر، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی درخصوص بیمه کارگران نیز عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. لذا افزایش‌ها را بر ردیف‌های مبنا انجام دادیم که افزایش بیش از 35  درصدی اعمال شد.

وزیر رفاه گفت: تقریباً نسبت به سال 1402 حدود 9 درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک‌های معیشتی که دولت در برنامه‌ی خود دارد و به آحاد مردم به‌ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی