Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@11:20:21 GMT

تخم مرغ ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۸۲۶

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران از اُفت ۲ هزار تومانی هر کیلو تخم مرغ در بازار خبر داد. ناطقان: ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از اُفت ۲ هزار تومانی قیمت  هر کیلو تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶ هزار و ۲۰۰ تا ۶ هزار و ۳۰۰ تومان معادل شانه ای ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اُفت تقاضا برای خرید تخم مرغ در بازار داخل و صادراتی را دلیل اصلی کاهش قیمت تخم مرغ در بازار اعلام کرد و افزود: با اتمام ماه مبارک رمضان پیش بینی می شود که قیمت تخم مرغ در بازار متعادل شود.

نبی پور قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ را ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که هم اکنون هر شانه تخم مرغ کمتر از این‌ نرخ در بازار عرضه می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بازار نهاده های دامی‌تعریفی ندارد، بیان کرد: در حال حاضر قیمت نهاده های دامی با نرخ مصوب ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصد اختلاف دارد.


نبی پور قیمت مصوب هر کیلو ذرت را یک هزار و ۵۰۰ تومان و کنجاله سویا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: این در حالی است که کنجاله سویا بالای ۵ هزار تومان و ذرت ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۶۰۰ تومان به دست مرغدار می رسد.

وی تولید روزانه تخم مرغ را بیش از ۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: با توجه به حجم بالای تولید و عدم حذف مرغ های پیر، مازاد تخم مرغ بسیار چشمگیر است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران ادامه داد: با توجه به کاهش قیمت مرغ گوشتی، کشتارگاه ها رغبتی به کشتار مرغ های پیر ندارند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ تصریح کرد: تقاضا برای خرید تخم مرغ در ماه رمضان از سوی تجار عراق کاهش یافته است و علی رغم آنکه روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن حواله صادرات داده می شود، اما با مشکلات متعددی در امر صادرات رو به رو هستیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تخم مرغ ، ارزان ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تخم مرغ ارزان بازار تخم مرغ در بازار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند