Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@12:10:33 GMT

واکنش سرپرست استقلال به شروع دوباره لیگ

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۹۴۹

واکنش سرپرست استقلال به شروع دوباره لیگ

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای شروع مسابقات لیگ برتر باید ابلاغیه رسمی از طرف سازمان لیگ برای این باشگاه ارسال شود.

به گزارش مشرق، ظهر امروز (شنبه) رئیس جمهور روحانی در پایان جلسه این ستاد اعلام کرد "فعالیت‌های ورزشی بازگشایی خواهند شد البته این کار باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاگر در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" همچنین وزیر ورزش و جوانان شرایط و زمان برگزاری مسابقات فوتبال را در روزهای کرونایی اعلام کرد و گفت مسابقات به مدت شش هفته و هر پنج روز یک بار می‌تواند مسابقات را برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

عمران‌زاده: جام را بدهند خیال همه راحت شود

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به شروع مسابقات لیگ برتر پس از ماه رمضان و از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی این رقابت‌ها گفت:‌ هنوز ابلاغ رسمی به باشگاه نشده است. این ابلاغیه باید از طرف سازمان لیگ به دست ما برسد. ما هم این اخبار را شنیدیم. من با سازمان لیگ هم صحبت کردم اما هنوز هیچ ابلاغیه رسمی به ما نشده است.

او ادامه داد:‌ اگر چنین چیزی به ما ابلاغ شود ما تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و ارگان‌های بالا دستی هستیم. ما نمی‌توانیم تنهایی برای خودمان تصمیم بگیریم. اجازه بدهید این ابلاغ صورت بپذیرد و بررسی های لازم در این خصوص انجام شود که شرایط چطور باید پیش برود و تمرینات چگونه باید با توجه پروتکل های بهداشتی انجام شود تا بعد از آن بتوانیم راحت‌تر صحبت کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس فوتبال سعید رمضانی سرپرست استقلال لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت مدیره باشگاه استقلال در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی گرفتند. این نخستین تغییر در باشگاه استقلال از زمان روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس است.

یک مقام مسوول در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت که تا زمان تعیین مدیرعامل باشگاه، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه خواهد بود.

کد خبر 6094718

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها