Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رستمی روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید افزود: ملاک انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی کارآمدی، کارآیی و همسویی آنان با سیاست‌های دولت بوده است.
نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به چرایی ورود نمایندگان مجلس برای تسهیل و پیگیری طرح‌های عمرانی راکد افزود: فقدان یک سازمان برنامه و بودجه قوی و کارآمد، نمایندگان مجلس را ناچار به پیگیری طرح‌های عمرانی دولتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید باستانی با بیان اینکه سازمانی که به یک ردیف بودجه صفر درصد و به یک ردیف بودجه دیگر ۳۰۰ درصد اعتبار تخصیص می‌دهد ضعف و ناتوانی دارد و اگر سازمان برنامه و بودجه قوی در کشور فعال باشد، خودش از طریق وزارتخانه و ادارات کل، پروژه ها را تعریف و برای آن بودجه و اعتبار صادر و در نهایت نیز گزارش عملکرد آن را ارایه می‌دهد اما اکنون وضع به این گونه نیست و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از حقوق مردم حوزه استحفاظی، باید بخشی از وقت خود را برای مراودات با وزارتخانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه صرف کنند.
وی با اشاره به بازار سرمایه و بورس، اظهار داشت:  انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و فضای اقتصادی حاکم بر کشور، حول محور بازار بورس خواهد بود و بخش عمده ای از مردم و سرمایه گذاران با توجه به تبلیغ دولت، سرمایه و نقدینگی خود را از بانک‌ها خارج و وارد بورس کردند و در این راستا می‌طلبد دست اندرکاران و منتخب مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از فرار این سرمایه‌ها و نقدینگی به خارج از منطقه، با راه اندازی هلدینگ و شرکت‌های بورسی و حمایت آنها، به روند توسعه و پیشرفت منطقه کمک کنند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه تربت حیدریه جلسه شورای اداری سعید باستانی بورس بازار سرمایه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه تربت حیدریه جلسه شورای اداری بورس بازار سرمایه مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه تربت حیدریه جلسه شورای اداری بورس بازار سرمایه سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود