Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@04:08:42 GMT

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۰۰۲۵

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز

به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 32هزار و 137واحدی در ارتفاع 985هزار و 524واحد به کار خود پایان داد و تعداد 4میلیارد و 211میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 4هزار و 976میلیارد تومان در 663 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کمباین‌سازی ایران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و فرآروده‌های نسوز پارس امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سیمان شمال، سرمایه‌گذاری نیرو و ایران ارقام نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 799میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 449میلیارد تومان در 310هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 197واحد افت کرد و در ارتفاع 11 هزار و 102واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز دارندگان انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه سهامداران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، بیمه میهن و شیر پگاه آذربایجان شرقی افزایش قیمت را داشتند و شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، تولید برق ماهتاب کهنوج و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟