Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه موقت چابهار در آیین گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های ۱۹ آلاله پرپر ناو موشک‌انداز کنارک با اشاره به اینکه روحیه و ترویج شهادت هنوز در رگ نسل‌های پس از انقلاب جریان دارد، گفت: شهدای رمضان خط‌شکنان بی‌مرز و طلایه‌داران عرصه‌های عشق و ایثار هستند. تاریخ انتشار: 17:29 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۳۲۰

خبرگزاری میزان - بنابر اعلام روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، آیین گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های ۱۹ آلاله پرپر ناو موشک‌انداز کنارک با حضور مسئولان کشوری و لشکری، کارکنان نیرو‌های مسلح مستقر در شهرستان‌های کنارک در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی گفت: شهادت مردان بزرگ دریادل و غم از دست دادن این عزیزان، تمام خانواده نیروی دریایی بلکه از همه مهمتر ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی را داغدار وبه سوگ نشاند و همواره روحیه و ترویج شهادت هنوز در رگ نسل‌های پس از انقلاب جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه اجر وقرب شهدا بسیار بالاست، خاطر نشان کرد: شهادت این کبوتران خونین بال بخاطر ایمان به خدا و تعهد وپاسداری در عرصه سربازی ولایت و حفاظت از مرز‌های ابی کشور بوده است و این شهدای رمضان خط شکنان بی مرز وطلایه داران عرصه‌های عشق و ایثار هستند.

بیشتر بخوانید: امیر سیاری: نیروی دریایی مقتدرتر از قبل ماموریت‌های محوله را انجام خواهد داد

امام جمعه موقت چابهار در پایان گفت: دشمنان کوردل این آب و خاک بدانند که هنوز خون غیرت و صلابت و عزت‌آفرینی درخون نسل‌های پس از انقلاب جریان دارد.

طیف‌های مختلف مردم اهل سنت و شیعه با وحدت و همدلی زینت‌بخش این مراسم معنوی بودند که پایان بخش آن ذکر مصیبت و روضه‌خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت بود که حال وهوای خاصی نشات گرفته از کربلا و شهدای آن به این مجلس ربانی داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ناو کنارک نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد