Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:26:14 GMT

افتتاح دفاتر اصناف در بخش‌های خاوران و فشافویه شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۰۹۹۷

افتتاح دفاتر اصناف در بخش‌های خاوران و فشافویه شهرستان ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: دو دفتر اتاق اصناف به منظور تحقق شعار جهش تولید در بخش‌های فشافویه و خاوران آغاز به کار کرد.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای تحقق شعار «جهش تولید» و به پاس همراهی اصناف در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا دفتر نمایندگی اتاق اصناف شهرستان ری در بخش‌های فشافویه و خاوران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحقق جهش تولید یکی از اولویت‌های اساسی اتاق اصناف در شهرستان ری است، ادامه داد: از ابتدای سال تمهیدات و اقداماتی برای ارائه خدمات به واحدهای صنفی از جمله تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان که به عنوان بازوهای بخش تولید محسوب می‌شوند، ارائه شده است تا چرخه تولید در شهرستان متوقف نشود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با تأکید بر ساماندهی و شناسایی صنوف فاقد پروانه کسب، افزود: سرکشی مداوم از واحدهای فعال با همکاری اتحادیه‌های صنفی شهرستان در سال جاری با سرعت بیشتری در حال انجام است.

ستاره در ادامه تأکید کرد: اصناف بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین بخش اقتصادی کشور محسوب می‌شوند و همواره در تمامی دوره‌ها نقش تأثیرگذاری داشته‌اند که در حال حاضر نیز در باید مورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از این پس اصناف بخش فشافویه و خاوران شهرستان ری با مراجعه به شعبه نمایندگی می‌توانند روند صدور و یا تمدید پروانه کسب را اجرایی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اصناف شهرستان ری تولید خاوران اتاق اصناف شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شهرداری منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تأسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان، نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تأسیسات وجود دارد.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: با ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران تبریز به اطلاع می‌رساند، آب مناطق مذکور از شنبه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۲۰ شب همان روز، با افت فشار و احتمالاً قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه از مردم درخواست شده است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب را انجام دهند.

کد خبر 6088628

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی