Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: از زمان راه‌اندازی کمپین «کرونان»، دو بار بسته‌های کمکی میان مددجویان و افراد نیازمند در محله‌های فقیرنشین توزیع کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ با شیوع بیماری کرونا، بنیادهای خیریه بیش از پیش فعال شده تا جایی که مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان می‌گوید، جدا از پانزده هزار مددجوی تحت پوشش، این بنیاد با شناسایی افراد نیازمند در محله‌های فقیرنشین به آنها نیز خدماتی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زهرا یوسفی، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، در خصوص کمک‌رسانی به نیازمندان پس از شیوع بیماری کرونا به خبرگزاری برنا گفت: با اعلام شیوع بیماری کرونا، بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان کمپین «کرونان» در صدد خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان و  نیازمندان بر آمد، به‌طوری که در گام نخست اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، دستکش، ماسک کرد و پس از آن با تهیه اقلام ضروری، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی میان پانزده هزار نفری که تحت پوشش بنیاد دست‌های مهربان قرار دارند، کردیم.

مدیرعامل بنیاد خیریه دست‌های مهربان با اشاره به ارزش ریالی بسته‌های معیشتی که توزیع شد، افزود: این بنیاد از زمان راه‌اندازی کمپین تاکنون، دو بار بسته‌های کمکی میان مددجویان و همچنین افراد نیازمند در محله‌های فقیرنشین توزیع کرده که یک بار آن به دلیل رسیدن ماه مبارک رمضان کامل‌تر بود، به‌طوری که جدا از اقلامی که برای بار نخست در نظر گرفته بودیم، اقلامی چون گوشت، مرغ، حبوبات، روغن، مواد شوینده و بهداشتی، ماکارونی و ... در بسته‌های توزیعی قرار دادیم تا این عزیزان حداقل یک ماهی را بدون استرس در خانه سپری کنند. البته این را هم باید اضافه کنم که جدا از این موارد، وجه نقدی نیز به مددجویان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا، در صدد آن هستیم برای افطار، توزیع غذای گرم را در تمام شعب سیزده‌گانه‌ داشته باشیم، ادامه داد: طبق برنامه تدوین شده، از شنبه در تبریز این کار آغاز و هر روز در یک شعبه این کار عملی می‌شود ولی برای تهران سه هزار غذای گرم در نظر گرفته شده که این احتمال وجود دارد به دلیل اینکه شاید نتوانیم همه را طی یک روز توزیع کنیم، طی دو روز این کار انجام شود.

زهرا یوسفی در پاسخ به این سوال که این غذاها چگونه به دست افراد نیازمند می‌رسد؟ گفت: طعام گرم از قبل آماده شده و به درب منزل مددجویان فرستاده خواهد شد. در این مورد این نکته را هم باید اضافه کنم که جدا از مددجویان خودمان، با شناسایی افراد نیازمند در محله‌های فقیرنشین، به آنها نیز خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا بنیاد نیکوکاری دست های مهربان زهرا یوسفی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان راه اندازی کمپین مدیرعامل بنیاد بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ساعتی پیش با حضور سید جواد موسوی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی، محمد حسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و محمود شالویی، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و دکتر سعدخان رییس موسسه فرهنگی اکو در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

شالویی در ابتدای این نشست عنوان کرد: توجه به مفاخر، فرزانگان و فرهیختگان از برنامه‌های دولت مردمی است، چه آنها که ارامگاهشان در ایران است و چه آنها که در ایران آرامگاه ندارند، اما متعلق فرهنگ ما هستند. از بزرگترین مفاخر ما حکیم ابوالقاسم فردوسی است که نقش او بر کسی پوشیده نیست و شاهنامه هم گواه صادق ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه فردوسی بزرگترین حماسه سرای تاریخ ما و منادی صلح و وحدت و پیوند ملت‌های مختلف است، گفت: هر چه برای فردوسی آیین برگزار شود باز هم جا دارد که شخصیت، منش، روش، دانش و اثرش شناخته شود. وزارت فرهنگ و انجمن آثار برنامه هایشان را برای این مهم به یک هفته تا ده روز تسری دادند.

جزئیات برنامه‌های بزرگداشت حکیم طوس\ چاپ نسخه‌های ساده‌تر شاهنانه فردوسی برای نوجوانان و جوانان

شالویی با اشاره به دستگاه‌های همکار بزرگداشت فردوسی گفت: برنامه‌ها بیست و یکم اردیبهشت در مشهد آغاز و منادیان بزرگداشت فردوسی با اعلامی مردم را از آیین بزرگداشت مطلع می‌کنند، در ادامه هم در تهران بیست و چهارم اردیبهشت برنامه از سوی میراث فرهنگی و بیست و پنجم اردیبهشت هم برنامه در دانشگاه فردوسی مشهد و بیست و ششم همین ماه هم همایش علمی در این رابطه برپا می‌شود. جمع قابل توجه اندیشمندان بیش از چهل سخنران علمی در این برنامه‌ها سخنرانی خواهند داشت. بیست و هفتم اردیبهشت هم نشست بین المللی مجازی برپا خواهد شد.

وی توضیح داد: از ۲۵اردیبهشت تا سوم خرداد هم برنامه‌ها همزمان با فتح خرمشهر درباره بزرگداشت حکیم فردوسی ادامه خواهد داشت. امسال چاپ نسخه‌های شاهنامه را در دستور کار انجمن قرار دادیم و تلاش داریم با توضیحات اشعار و ابیات گرانسنگ زمینه استفاده ساده و روان را بویژه برای جوانان و نوجوانان هموار کنیم. برای درست انجام شدن برنامه‌ها کارگروه حکیم طوس را تشکیل دادیم که از همین امروز کارشان را شروع کردند که انشالا با پیگیری‌های وزارت فرهنگ به زودی بنیاد حکیم طوس در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسد.

شالویی یادآور شد: برنامه بزرگداشت‌ها قرار نیست در مراسم‌ها محدود شود بلکه ساخت فیلم و سریال و مستند در دستور کار ما است و انشالا بزودی در یک نشست دیگر درباره ان صحبت می‌کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت