Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: امید است بیمارستان ها و مراکز درمانی از وجود بیماری کرونا خلوت شوند و با توجه به اینکه پژوهشگران و محققان برای تشخیص و درمان گام برمی دارند توفیقات بیشتری در این زمینه حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه به شیب نزولی مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نزدیک می شویم، ادامه داد: مصوب شد که کنکور سراسری برگزار شود و دانشگاه های سراسر کشور از ۱۷ خرداد فعالیت خود را آغاز کنند.
شهبازی با اشاره به اینکه در  نشست ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهوری و استانداران کشور وضعیت مدیریت کرونا در کشور و مقایسه آن با سایر کشورها بررسی شد، گفت: دراین نشست مقرر شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا برخی فعالیت ها در سطح کشور و یا نقاط دارای ریسک کمتر از سرگیری شود.
وی افزود: نماز عید فطر در سراسر کشور در مساجد و مراکز روباز برپا می شود و راهپیمایی روز قدس نیز در ۲۱۸ شهرستان کشور که دارای وضعیت سفید هستند با رعایت فاصله گذاری هوشمند برگزار می شود.
استاندار البرز اضافه کرد: در غالب استان های کشور بیماری کرونا مدیریت می شود و مردم همراهی بسیار خوبی در این زمینه دارند.
 

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  ویروس کرونا بهداشت و سلامت اقامتگاه بوم گردی پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و سلامت اقامتگاه بوم گردی ویروس کرونا بهداشت و سلامت اقامتگاه بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی